Kolejne szkolenia Akademii Hotelarza

We wrześniu w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyły się dwa kolejne szkolenia Akademii Hotelarza, poświęcone organizacji pracy hotelu, czyli sztuce skutecznego motywowania i kierowania zespołem oraz gastronomii hotelowej.



Szkolenie dotyczące organizacji pracy hotelu poprowadziła Elżbieta Nitsze. W pierwszej części omówiła tematy związane ze strukturą zatrudnienia, optymalizacją kosztów zatrudnienia i zarządzania pracą działów hotelowych oraz gastronomicznych. W części popołudniowej uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu optymalnego układania grafików pracowników poszczególnych pionów hotelu, poznawali najskuteczniejsze metody efektywnego motywowania i premiowania zespołu, a także skutecznego delegowania i systemów raportowania. Szkolenie poświęcone zwiększaniu zyskowności hotelowej gastronomii poprowadził Andrzej Przeniosło. Przedstawił on m.in. sposoby na ograniczenie nadużyć i uszczelnienie systemu zamówień, omówił też tematy związane z menu engineeringiem, procedurami operacyjnymi, kontrolą kosztów i metodami maksymalizacji zysku. W poszkoleniowych ankietach uczestnicy obydwu spotkań bardzo wysoko ocenili zarówno poziom, jak i użyteczność przekazanej wiedzy. Kolejne szkolenie Akademii Hotelarza odbędzie się 5 października w hotelu AC by Marriott, Wrocław i poświęcone zostanie rekrutacji oraz sposobom wynagradzania w hotelarstwie, czyli skąd wziąć i jak utrzymać najlepszych pracowników na rynku.•


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *