POD PATRONATEM HOTELARZA
W dniach 3-4 października 2019 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się kolejna edycja Hotel Marketing Conference - cyklicznej konferencji dla branży hotelarskiej.
Hotel Marketing Conference (HMC) to konferencja dla hotelarzy organizowana przez firmę Profitroom - lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnych. Jak deklaruje organizator w tegorocznej edycji w tegorocznej edycji wydarzenia udział wziąć ma aż 1500 uczestników - właścicieli obiektów hotelarskich, dyrektorów oraz pracowników hoteli i apartamentów z całej Polski.
Pierwszego dnia eventu hotelarze wezmą udział w otwartych prelekcjach prowadzonych przez specjalistów wśród których jest m.in. prof. Henryk Mruk - profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu. Uwielbiany przez hotelarzy za nietypowe spostrzeżenia związane z hotelarstwem, cenne wskazówki i wyjątkowe poczucie humoru, którym zaraża wszystkich słuchaczy.
3 października 2019 r. odbędzie się również branżowy wieczór.
Drugi dzień konferencji to bogata oferta warsztatów skupionych wokół kilku głównych zagadnień: Management, Marketing, Revenue i Interactive. To uczestnicy wybierają warsztaty, w których chcą wziął udział. Część jest bezpłatna, a część płatna.
Z kim hotelarze będą mieli okazję wymienić wiedzę i doświadczenia?
Oprócz prof. Mruka, wśród prelegentów i prowadzących warsztaty jest m.in. Cezary Sarnecki (były dyrektor finansowy w Courtyard by Marriott i Hotel DeSilva, trener IGHP), Paweł Cichocki (marketing services manager w Profitroom), Piotr Kasperczak (trener i doradca z zakresu marketingu hotelowego i turystycznego), Magdalena Urbaniak (specjalistka ds. influencer marketingu, blogerka), Karol Weber (inspektor hotelowy), Joanna Kulesza (hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu) i wielu innych specjalistów.
Jesteś hotelarzem? Zapisz się na HMC 2019 już dziś, nie przegap wyjątkowego eventu!
Dodaj komentarz