Autor: Klaudia Baranowska. Autorka jest dyrektorem handlowym linii produktowej Rental i Pralnictwo w firmie Impel Rental
Wybór odzieży jest niezwykle istotnym elementem tworzenia wizerunku hotelu, gdyż to pracownik jest wizytówką obiektu. To z nim gość ma bezpośredni kontakt już od pierwszych chwil po przekroczeniu wejścia, a czasami nawet jest przed wejściem. Dlatego tak ważny jest dobór odpowiedniej odzieży w zakresie trzech podstawowych elementów: technicznego, użytkowego i estetycznego.
Strona techniczna odzieży rozumiana jest jako jakość materiałów, odporność na pranie oraz możliwość doboru odpowiedniej technologii prania. Optymalnie wybrana odzież zapewnia łatwość jej utrzymania w dobrym stanie i wyglądzie przez dłuższy czas. Przy wyborze gorszej jakości należy liczyć się m.in. z trudnymi do usunięcia zabrudzeniami, utratą fasonu i tym podobnymi problemami. Jednocześnie nie można zapominać o cechach użytkowych ubrania – pracownicy muszą po prostu czuć się w odzieży wygodnie. Powinna ona być odpowiednio skrojona: posiadać kieszenie w odpowiednich miejscach, być wykonana z materiału odpowiedniego do wykonywanej pracy itp.
Krój, fason, kolor
Pozostaje jeszcze jeden element, a więc estetyka. Oczywiście ta musi być jak najbardziej spójna z założeniami marki i jej identyfikacją wizualną, a o kolorze [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz