Tomasz Szyszka, przez ostatnie trzy lata dyrektor sprzedaży na Polskę i Litwę w sieci Louvre Hotels Group, objął w krakowskim kompleksie DoubleTree-Hampton by Hilton stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu.
Do jego głównych zadań będzie należała realizacja strategii sprzedażowej dla obydwu hoteli, a tym samym dla największego w Krakowie centrum konferencyjnego, jak również koordynacja działań marketingowych i PR. Tomasz Szyszka posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, zdobywał je pracując m.in. w Intercontinental Cyprus Aphrodite Hills Resort, Domina Hotels Group w Estonii i Intercontinentalu Warszawa. W latach 2011-13 był dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot Conference Center & Spa. W 2014 roku był nominowany do tytułu Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelach Sieciowych. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu.
Do jego głównych zadań będzie należała realizacja strategii sprzedażowej dla obydwu hoteli, a tym samym dla największego w Krakowie centrum konferencyjnego, jak również koordynacja działań marketingowych i PR. Tomasz Szyszka posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, zdobywał je pracując m.in. w Intercontinental Cyprus Aphrodite Hills Resort, Domina Hotels Group w Estonii i Intercontinentalu Warszawa. W latach 2011-13 był dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot Conference Center & Spa. W 2014 roku był nominowany do tytułu Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelach Sieciowych. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu.
Dodaj komentarz