Hotel dla portalu czy odwrotnie

Autor: Jerzy Szczepowski

Na co trzeba zwrócić uwagę przy podpisywaniu umów z portalem rezerwacyjnym? Pewnie każdy hotelarz i każdy negocjator portalu znalazłby setki szczegółów, które są kluczowe przy współpracy. Prowizja, allotmenty, zasady pozycjonowanie, reklamy... Ale tak naprawdę o tym wszystkim decyduje jedna podstawowa kwestia, która wpłynie na wszystkie późniejsze szczegóły: kto z kim podpisuje umowę – hotel z portalem czy portal z hotelem. Wyobraźmy sobie taką sytuację: jest hotel np. w Sopocie, jest długi majowy weekend, w dodatku ładna, letnia pogoda. Korki do Sopotu zaczynają są już od Ostródy. Wtedy przychodzę do dyrektora hotelu i składam mu propozycję: sprzedam Panu 10 pokoi dziennie, w zamian za to zapłaci mi Pan 15 proc. prowizji. Co robi dyrektor? Prawdopodobnie dziękuje mi, ponieważ korki do jego hotelu zaczynają się już od Ostródy. A teraz – 20 listopada. Środek jesieni, żadnych długich weekendów. Zimno. Hotel świeci pustkami. Przychodzę do tego samego dyrektora i

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *