Na co trzeba zwrócić uwagę przy podpisywaniu umów z portalem rezerwacyjnym? Pewnie każdy hotelarz i każdy negocjator portalu znalazłby setki szczegółów, które są kluczowe przy współpracy. Prowizja, allotmenty, zasady pozycjonowanie, reklamy... Ale tak naprawdę o tym wszystkim decyduje jedna podstawowa kwestia, która wpłynie na wszystkie późniejsze szczegóły: kto z kim podpisuje umowę – hotel z portalem czy portal z hotelem. Wyobraźmy sobie taką sytuację: jest hotel np. w Sopocie, jest długi majowy weekend, w dodatku ładna, letnia pogoda. Korki do Sopotu zaczynają są już od Ostródy. Wtedy przychodzę do dyrektora hotelu i składam mu propozycję: sprzedam Panu 10 pokoi dziennie, w zamian za to zapłaci mi Pan 15 proc. prowizji. Co robi dyrektor? Prawdopodobnie dziękuje mi, ponieważ korki do jego hotelu zaczynają się już od Ostródy. A teraz – 20 listopada. Środek jesieni, żadnych długich weekendów. Zimno. Hotel świeci pustkami. Przychodzę do tego samego dyrektora i
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz