Rośnie zapotrzebowanie na zindywidualizowane wykładziny

Autor: Daria Wasserman. Autorka jest dyrektorem marketingu w Newmor Polska
Wykładziny kontraktowe muszą nie tylko spełniać normy i przepisy dla budynków komercyjnych, ale również gwarantować bezpieczeństwo, wygodę i atrakcyjny wygląd pomieszczeń przez długi czas. Dlatego trzeba pamiętać, że wszystkie wykładziny dywanowe w przestrzeniach publicznych o dużym natężeniu ruchu powinny posiadać klasę użytkową 33, najlepiej z nadrukiem indywidualnym, który odróżnia hotel od innych. Jednym z ważniejszych parametrów wpływającym na jakość i wytrzymałość wykładziny jest gramatura runa. Najbardziej popularnymi spotykanymi w obiektach hotelowych są gramatury od 900 do 1200 g. Wyższa gramatura to lepszy komfort dla gości, a także niższe koszty związane z późniejszym użytkowaniem. W ostatnich latach nastąpiła zmiana strategii inwestorów, dla których jednym z kluczowych argumentów dotychczas była cena. Obecnie najchętniej wybieraną jakością jest AP 1050 (1050 g/mkw, poliamid), często również na podkładzie filcowym lub poliuretanowym, który znacząco wpływa na miękkość pokrycia podłogowego. Jest to prosty sposób podniesienia oceny całego hotelu. Hotele 4- i 5-gwiazdkowe często decydują się na wykładziny w jakości AP 1200 i AP 1400, które gwarantują komfort nawet bez konieczności zastoso [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *