Innowacyjne sauny w przestrzeni hotelowego SPA

Autor: Andrzej Chmielewski. Autor jest dyrektorem generalnym firmy Nova Group, zajmującej się m.in. tworzeniem przestrzeni SPA w hotelach
Dziś sauna jest niemal nieodzownym elementem hotelowego SPA. Klienci chętnie korzystają z nich, gdyż nawet krótki pobyt w jej przestrzeni działa odprężająco, kojąco i oczyszczająco. Jednocześnie wśród hotelarzy rośnie świadomość, że innowacyjny pomysł na saunę może być sposobem na podwyższenie rangi SPA i wartości oferty hotelowej. Znaczna część inwestorów stawiała do tej pory na sauny parowe i fińskie. Jednak polscy hotelarze łakną nowości i chętnie inwestują w przestrzeń SPA, podpatrując wzorce zachodnie. W przestrzeni rekreacyjnej hotelu sauna od zawsze miała swoje ważne miejsce, ale właśnie teraz przeżywa ona swój renesans za sprawą nowych rozwiązań, które przyciągają uwagę gości, tym samym sprawiając, że oferta SPA może być atrakcyjniejsza niż oferta konkurencji. Od ponad dwóch tysięcy lat ludzie korzystali z sauny jako miejsca do ogrzania, obmycia lub oczyszczenia nie tylko ciała, ale również ducha. Korzystanie z sauny polega na przemiennym nagrzewaniu ciała i jego oziębianiu. Temperatura powierzchni skóry wzrasta do ok. 40 stopni C, co powoduje wzmożone wydalanie potu, a wraz z nim toksyn. Wycisza, odchudza, sprzyja relaksacji i odprężeniu. Ta podstawowa funkcja sauny nie ulegnie zmianie. Innowacje w przestrzeni saun polegają na zastosowaniu nietypowych materiałów, składników, ich oryginalnej formie i nowych właściwościach leczniczych. Złoto Syberii – hybryda sauny i łaźni Uwagę klientów z pewnością przyciągnie Złoto Syberii – wyjątkowa hybryda sauny i łaźni parowej. Opiera ona swo [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *