Autor: Rafał Bielawa
Autor jest dyrektorem
marketingu & PR
w firmie Nova 2 Chmielewscy
Jednym z najważniejszych elementów, obok wyposażenia i wystroju pomieszczeń, są odpowiednie linie kosmetyczne, które w dłoniach doświadczonych rehabilitantów, terapeutów czy kosmetyczek są w stanie poprowadzić zmysły gości do krainy szczęścia i zadowolenia, jednocześnie dbając o ich ciało. Gama tych produktów jest niezwykle szeroka i równie różnorodna.
SPA kojarzy się gościom przede wszystkim z relaksem, błogostanem i poczuciem spełnienia i zadowolenia. Chwile tam spędzane zapadają im w pamięci, a każdy zabieg niczym dzieło sztuki może, choć nie musi, pozostawać w ich świadomości nie tylko obrazy. Pamięć o nim może być związana z dotykiem, zapachem i wszystkim tym, co nas otacza. Zioła, glinki, oleje, olejki eteryczne, maści i sole od dawna były podstawą przyrodolecznictwa, medycyny ludowej czy też medycyny klasztornej. Mieszanki czystych, naturalnych produktów oraz prastarych mądrości dają nam dziś możliwość stosowania wartościowych receptur. To właśnie ta wiedza, przekazywana ongiś z pokolenia na pokolenie, wyznacza nowoczesne kierunki działania, stanowiąc podstawy filozofii zabiegów. Co ważne, możemy nie tylko korzystać w nieskończoność z dawnych receptur, ale także tworzyć nowe. To proces, który nigdy nie dobiegnie końca. Dzięki temu w SPA mamy nie tylko możliwość na nowo czerpać z dawnych źródeł, ale także cieszyć się z nowych doznań i możliwości.
Torf − czarne złoto
Już od stuleci torf wykorzystywany jest do celów terapeutycznych w zabiegach ciepłolecznictwa w fizykoterapii. Poza jego szczególnymi właściwościami fizycznochemicznymi, charakteryzuje się niebywałymi zdolnościami wchłaniającymi, co uwarunkowane [...]
marketingu & PR
w firmie Nova 2 Chmielewscy
Jednym z najważniejszych elementów, obok wyposażenia i wystroju pomieszczeń, są odpowiednie linie kosmetyczne, które w dłoniach doświadczonych rehabilitantów, terapeutów czy kosmetyczek są w stanie poprowadzić zmysły gości do krainy szczęścia i zadowolenia, jednocześnie dbając o ich ciało. Gama tych produktów jest niezwykle szeroka i równie różnorodna.
SPA kojarzy się gościom przede wszystkim z relaksem, błogostanem i poczuciem spełnienia i zadowolenia. Chwile tam spędzane zapadają im w pamięci, a każdy zabieg niczym dzieło sztuki może, choć nie musi, pozostawać w ich świadomości nie tylko obrazy. Pamięć o nim może być związana z dotykiem, zapachem i wszystkim tym, co nas otacza. Zioła, glinki, oleje, olejki eteryczne, maści i sole od dawna były podstawą przyrodolecznictwa, medycyny ludowej czy też medycyny klasztornej. Mieszanki czystych, naturalnych produktów oraz prastarych mądrości dają nam dziś możliwość stosowania wartościowych receptur. To właśnie ta wiedza, przekazywana ongiś z pokolenia na pokolenie, wyznacza nowoczesne kierunki działania, stanowiąc podstawy filozofii zabiegów. Co ważne, możemy nie tylko korzystać w nieskończoność z dawnych receptur, ale także tworzyć nowe. To proces, który nigdy nie dobiegnie końca. Dzięki temu w SPA mamy nie tylko możliwość na nowo czerpać z dawnych źródeł, ale także cieszyć się z nowych doznań i możliwości.
Torf − czarne złoto
Już od stuleci torf wykorzystywany jest do celów terapeutycznych w zabiegach ciepłolecznictwa w fizykoterapii. Poza jego szczególnymi właściwościami fizycznochemicznymi, charakteryzuje się niebywałymi zdolnościami wchłaniającymi, co uwarunkowane [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz