Autor: Kirby D. Payne
Kirby D. Payne jest prezesem
The American Hospitality Management
Company, firmy consultingowej,
zajmującej się wspomaganiem
zarządzania hoteli
Kontrola systemu kluczy do pokoi hotelowych jest jednym z fundamentalnych obowiązków hotelu, ponieważ najbardziej podstawowym wymogiem, którego oczekują goście jest spokój i bezpieczeństwo. Hotelarze są zobowiązani do jak największej odpowiedzialności w tym względzie, aby móc to zapewnić swoim gościom.
12poniższych zasad powinno być wzięte pod uwagę przez wszystkich hotelarzy, a szczególnie tych, którzy nie korzystają jeszcze z systemu zamków elektronicznych:
1. Klucze nie mogą mieć jakichkolwiek emblematów, które identyfikowałyby hotel, z którego pochodzą czy wyróżniających szczegółów, które są charakterystyczne dla konkretnego obiektu spośród kilku innych znajdujących się w okolicy. Żadnych wyróżników!
2. Klucze nie mogą mieć numeru pokoju. Muszą być ident [...]
The American Hospitality Management
Company, firmy consultingowej,
zajmującej się wspomaganiem
zarządzania hoteli
Kontrola systemu kluczy do pokoi hotelowych jest jednym z fundamentalnych obowiązków hotelu, ponieważ najbardziej podstawowym wymogiem, którego oczekują goście jest spokój i bezpieczeństwo. Hotelarze są zobowiązani do jak największej odpowiedzialności w tym względzie, aby móc to zapewnić swoim gościom.
12poniższych zasad powinno być wzięte pod uwagę przez wszystkich hotelarzy, a szczególnie tych, którzy nie korzystają jeszcze z systemu zamków elektronicznych:
1. Klucze nie mogą mieć jakichkolwiek emblematów, które identyfikowałyby hotel, z którego pochodzą czy wyróżniających szczegółów, które są charakterystyczne dla konkretnego obiektu spośród kilku innych znajdujących się w okolicy. Żadnych wyróżników!
2. Klucze nie mogą mieć numeru pokoju. Muszą być ident [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz