12 zasad bezpieczeństwa kluczy

Autor: Kirby D. Payne
ht_2011_01-2.jpgKirby D. Payne jest prezesem
The American Hospitality Management
Company, firmy consultingowej,
zajmującej się wspomaganiem
zarządzania hoteli


Kontrola systemu kluczy do pokoi hotelowych jest jednym z fundamentalnych obowiązków hotelu, ponieważ najbardziej podstawowym wymogiem, którego oczekują goście jest spokój i bezpieczeństwo. Hotelarze są zobowiązani do jak największej odpowiedzialności w tym względzie, aby móc to zapewnić swoim gościom.



12poniższych zasad powinno być wzięte pod uwagę przez wszystkich hotelarzy, a szczególnie tych, którzy nie korzystają jeszcze z systemu zamków elektronicznych:


1. Klucze nie mogą mieć jakichkolwiek emblematów, które identyfikowałyby hotel, z którego pochodzą czy wyróżniających szczegółów, które są charakterystyczne dla konkretnego obiektu spośród kilku innych znajdujących się w okolicy. Żadnych wyróżników!

2. Klucze nie mogą mieć numeru pokoju. Muszą być ident [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *