Dlaczego hotel kończy współpracę z dostawcą

ht_2010_11-83.jpgSpadek jakości usług lub produktów i wzrost kosztów zakupu wskutek podniesienia cen – to najczęstsze powody zakończenia współpracy między hotelem a dostawcą, jak wynika z listopadowej sondy HOTELARZA.


Współpraca hoteli z dostawcami to temat rzeka. Hotel ze względu na przeróżną liczbę usług jakie świadczy, współpracuje z niezliczoną ilością dostawców produktów i usług, poczynając od wyposażenie, w meble i urządzenia poprzez artykuły spożywcze do gastronomii po papier i długopisy do sal konferencyjnych. Z wypowiedzi hotelarzy można wnioskować, że zazwyczaj układa się ona dobrze, ale nie za [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *