Wszystko o praniu hotelowym w pigułce

Autor: Arkadiusz Żanowski. Autor jest wiceprezesem zarządu Clovin SA
NAJCZĘSTSZE BŁĘ DY W TRAKCIE PRANIA „KOLANEM” Częstym błędem w procesie prania jest przeładowana pralnica. W większości pralni hotelowych nie patrzy się na to, ile jest w pralce, tylko upycha „kolanem”, aby był jak największy jednorazowy wsad. Najlepsze efekty prania wychodzą przy załadunku nominalnym 70 proc., bo wtedy skuteczność prania jest największa. Mniejszy lub większy załadunek pralnicy sprawi, że mechanika prania będzie zbyt mała lub jej w ogóle nie będzie (gdy wsad upychano kolanem), więc zabrudzenia z pościeli, ręczników lub bielizny gastronomicznej nie zostaną usunięte i powtórne pranie zwiększy tylko koszty. „NADMIAR CHEMII” Im więcej, tym lepiej? Otóż nie! Ilość użytych środków [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *