Paulina Kołodziejczyk, związana wcześniej z hotelami Radisson Blu, jest dyrektorem generalnym pierwszego Polsce hotelu pod marką Leonardo Royal w Warszawie, a Marcin Sadło, pracujący ostatnio w InterContinentalu Warszawa, objął funkcję key account regional managera odpowiedzialnego za wprowadzanie marki Leonardo na polski rynek. Paulina Kołodziejczyk ma 11-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobyła w grupie Carlson Rezidor. Zaczynała w 5-gwiazdkowym Radissonie Blu w Krakowie, następnie była project managerem i rooms division managerem w 4-gwiazdkowym Radissonie Blu Sobieski w Warszawie. Była nominowana do nagrody Young Leader of the Year 2012 w sieci Carlson Rezidor. Marcin Sadło ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Pracował w hotelu Radisson Blu w Warszawie, a od 2007 r. w hotelu InterContinental Warszawa, gdzie pełnił funkcje reservation agent, convention sales executive, a przez ostanie pięć lat senior sales manager. Odpowiedzialny jest za wprowadzenie na polski rynek marki Leonardo, która zadebiutowała wiosną tego roku, wydzierżawiając 4-gwiazdkowy JM Hotel przy ul. Grzybowskiej. W najbliższych miesiącach chce uruchomić jeszcze jeden hotel w Warszawie oraz przejąć pod lifestyle’ową markę NYX hotel w Krakowie.