W III edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw wzięło udział 250 firm z 24 krajów oraz cztery tysiące zwiedzających z 48 państw. 3-dniowa impreza, która przyciągnęła też wielu przedstawicieli z branży HoReCa, poświęcona była całościowemu sektorowi spożywczemu – od produkcji po sprzedaż – i służyła nawiązywaniu kontaktów biznesowych oraz zdobywaniu nowych partnerów.
Wystawcy zaprezentowali swoją ofertę żywności, napojów, alkoholi, dodatków do żywności oraz nowoczesnych technologii stosowanych w branży spożywczej. Dużym zainteresowaniem cieszyły się przedsiębiorstwa produkujące wyroby ekologiczne, które eksponowały swoje produkty w premierowej strefie EcoFood. Zwiedzający jako cel udziału w targach podawali najczęściej poszukiwanie nowych partnerów biznesowych, dystrybutorów i dostawców, podtrzymanie dotychczasowych kontaktów biznesowych, chęć zapoznania się z nowościami branżowymi oraz udział w konferencjach, bo każdy z targowych dni był bogaty w konferencje, dyskusje branżowe i panele tematyczne. Eksportowi krajowych produktów rolno-spożywczych na zagraniczne rynki poświęcony był pierwszy dzień. Drugiego dnia eksperci zajęli się aktualnymi problemami handlu żywnością, jego uwarunkowaniami prawnymi i podatkowymi. Trzeci dzień poświęcony był sektorowi ekologicznej produkcji i sprzedaży żywności. Zwiedzający mogli też uczestniczyć w licznych degustacjach przygotowanych przez wystawców. Największe zainteresowanie, a tym samym tytuł najbardziej Przyjaznego Stoiska, zyskała Brytyjsko-Polska Izba Handlowa. W ramach ekspozycji Kevin Aiston serwował gościom brytyjską jagnięcinę oraz inne specjały kuchni Wielkiej Brytanii. Podczas uroczystej gali po raz trzeci już przyznano Złote Medale Targów WorldFood Warsaw, które wyróżniają wyjątkowe produkty. W tym roku nagrodzono: czekoladę Figa & Dzika Pomarańcza firmy EkoHurtownia, ketchup Diabełek Dziadunia firmy Ogródek Dziadunia, Bio Chipsy Kokosowe firmy Nomak, jogurt grecki bez laktozy zgłoszony przez OSM w Łowicz, kiełbasę siekaną firmy Kapecki – Rzeźnictwo i Handel, olej lniany zgłoszony przez firmę Olejowy Raj, wino Bonifacio Alicante Boushet 2012 firmy Competir International i czarną herbatę z kawałkami owoców marakui zgłoszoną przez Regency Teas. Złoty Medal w kategorii Debiut Polski otrzymał produkt Bio Canihua firmy Bio Naura – zawierający duże ilości pełnowartościowego białka oraz błonnika pokarmowego, zaś Złoty Medal w kategorii Debiut Zagraniczny Mix nasion i orzechów firmy SIA Gran.
Wystawcy zaprezentowali swoją ofertę żywności, napojów, alkoholi, dodatków do żywności oraz nowoczesnych technologii stosowanych w branży spożywczej. Dużym zainteresowaniem cieszyły się przedsiębiorstwa produkujące wyroby ekologiczne, które eksponowały swoje produkty w premierowej strefie EcoFood. Zwiedzający jako cel udziału w targach podawali najczęściej poszukiwanie nowych partnerów biznesowych, dystrybutorów i dostawców, podtrzymanie dotychczasowych kontaktów biznesowych, chęć zapoznania się z nowościami branżowymi oraz udział w konferencjach, bo każdy z targowych dni był bogaty w konferencje, dyskusje branżowe i panele tematyczne. Eksportowi krajowych produktów rolno-spożywczych na zagraniczne rynki poświęcony był pierwszy dzień. Drugiego dnia eksperci zajęli się aktualnymi problemami handlu żywnością, jego uwarunkowaniami prawnymi i podatkowymi. Trzeci dzień poświęcony był sektorowi ekologicznej produkcji i sprzedaży żywności. Zwiedzający mogli też uczestniczyć w licznych degustacjach przygotowanych przez wystawców. Największe zainteresowanie, a tym samym tytuł najbardziej Przyjaznego Stoiska, zyskała Brytyjsko-Polska Izba Handlowa. W ramach ekspozycji Kevin Aiston serwował gościom brytyjską jagnięcinę oraz inne specjały kuchni Wielkiej Brytanii. Podczas uroczystej gali po raz trzeci już przyznano Złote Medale Targów WorldFood Warsaw, które wyróżniają wyjątkowe produkty. W tym roku nagrodzono: czekoladę Figa & Dzika Pomarańcza firmy EkoHurtownia, ketchup Diabełek Dziadunia firmy Ogródek Dziadunia, Bio Chipsy Kokosowe firmy Nomak, jogurt grecki bez laktozy zgłoszony przez OSM w Łowicz, kiełbasę siekaną firmy Kapecki – Rzeźnictwo i Handel, olej lniany zgłoszony przez firmę Olejowy Raj, wino Bonifacio Alicante Boushet 2012 firmy Competir International i czarną herbatę z kawałkami owoców marakui zgłoszoną przez Regency Teas. Złoty Medal w kategorii Debiut Polski otrzymał produkt Bio Canihua firmy Bio Naura – zawierający duże ilości pełnowartościowego białka oraz błonnika pokarmowego, zaś Złoty Medal w kategorii Debiut Zagraniczny Mix nasion i orzechów firmy SIA Gran.
Dodaj komentarz