Magdalena Rybicka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży sieci Zdrojowa Invest, a Katarzyna Majewska- Pelc została revenue managerem. Zdrojowa Hotels ma w swojej ofercie osiem obiektów z ponad 800 jednostkami condo, a w 2017 roku planuje otworzyć Radisson Blu Resort Świnoujście z 340 pokojami.
Magdalena Rybicka odpowiada za tworzenie i realizację strategii sprzedaży, konstruowanie budżetów oraz poszukiwanie nowych kanałów sprzedażowych. Zarządza 20-osobowym zespołem. Pracę w branży hotelarskiej zaczęła 11 lat temu jako specjalista ds. sprzedaży w Holiday Inn w Warszawie (obecny Mercure), następnie przeszła do warszawskiego Hiltona, gdzie była zastępcą dyrektora sprzedaży. Później, będąc managerem ds. zakwaterowania podczas UEFA EURO 2012, miała okazję poznać obiekty noclegowe również od strony klienta. Po EURO została szefową centralnego biura sprzedaży dla segmentu MICE & Leisure hoteli sieci Starwood w Polsce, a ostatnio była dyrektorem sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Warszawa. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Handlowej. Katarzyna Majewska-Pelc jako revenue manager zarządza polityką cenową sieci, współtworzy budżet obiektów Zdrojowej oraz monitoruje działania konkurencji. Jej zakres obowiązków obejmuje również współpracę z portalami rezerwacyjnymi i biurami podróży oraz wspieranie promocji obiektów sieci Zdrojowa Hotels w Polsce i za granicą. Przez ostatnie lata pracowała w sieci Carlson Rezidor, a z branżą turystyczną związana jest od 2002 roku. Przeszła wszystkie szczeble kariery, zaczynając od działu służby pięter w sieci Accor, a następnie zajmowała się sprzedażą w Holiday Inn i Hiltonie. Studiowała prawo i administrację na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim.
Magdalena Rybicka odpowiada za tworzenie i realizację strategii sprzedaży, konstruowanie budżetów oraz poszukiwanie nowych kanałów sprzedażowych. Zarządza 20-osobowym zespołem. Pracę w branży hotelarskiej zaczęła 11 lat temu jako specjalista ds. sprzedaży w Holiday Inn w Warszawie (obecny Mercure), następnie przeszła do warszawskiego Hiltona, gdzie była zastępcą dyrektora sprzedaży. Później, będąc managerem ds. zakwaterowania podczas UEFA EURO 2012, miała okazję poznać obiekty noclegowe również od strony klienta. Po EURO została szefową centralnego biura sprzedaży dla segmentu MICE & Leisure hoteli sieci Starwood w Polsce, a ostatnio była dyrektorem sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Warszawa. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Handlowej. Katarzyna Majewska-Pelc jako revenue manager zarządza polityką cenową sieci, współtworzy budżet obiektów Zdrojowej oraz monitoruje działania konkurencji. Jej zakres obowiązków obejmuje również współpracę z portalami rezerwacyjnymi i biurami podróży oraz wspieranie promocji obiektów sieci Zdrojowa Hotels w Polsce i za granicą. Przez ostatnie lata pracowała w sieci Carlson Rezidor, a z branżą turystyczną związana jest od 2002 roku. Przeszła wszystkie szczeble kariery, zaczynając od działu służby pięter w sieci Accor, a następnie zajmowała się sprzedażą w Holiday Inn i Hiltonie. Studiowała prawo i administrację na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim.
Dodaj komentarz