Autor: Anna Olszewska
Drzwi obrotowe mają dla hotelu jedną, podstawową zaletę: nie można nimi trzasnąć. To potrafi Chuck Norris jako jedyny człowiek we wszechświecie. Inwestycja w drzwi obrotowe ma tę dodatkową zaletę, że w chwilach frustracji (na wyniki, na personel, na gości) można się spróbować z Chuckiem Norrisem: zatrzasnąć z całej siły drzwi obrotowe.
Mówiąc poważniej: kiedy kompletujemy wyposażenie hotelu, drzwi wejściowe traktowane są jako najbardziej błaha inwestycja. Tymczasem z punktu widzenia gościa to inwestycja najważniejsza, bo stanowi o zpuełnie pierwszym wrażeniu, jakie on odnosi. I tu drzwi obrotowe sprawdzają się doskonale, o ile się nie zacinają. Chodzą na okrągło, mogą być automatyczne albo ręczne, na kilka i na kilkanaście osób, dopasowane do designerskiego i nowoczesnego, minimalistycznego hotelu opartego na hi-tech, jak i do butikowego obiektu w stylu renesansowym.
Jak wybierać
Oczywiście najważniejsze jest, aby drzwi wejściowe były dopasowane do stylu obiektu, w zależności od tego, czy znajduje się on przy rynku w Krakowie, czy w biznesowej dzielnicy Warszawy. Kolejną kluczową kwestią jest dopasowanie ich przepustowości do potencjału hotelu. Można sobie wyobrazić, że 30-40-pokojowemu hotelowi w obrębie krakowskich plant wystarczą drzwi, które mogą pomieścić 2-4 osoby. Dla 250-pokojowego hotelu biznesowego w centrum miasta lub centrum biurowym takie rozwiązanie powinno by [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz