Sieć Best Western rozpoczęła 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promowała ona w internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do sieci. Best Western regularnie organizuje akcje marketingowe online i dystrybucyjne, których celem jest zwiększenie sprzedaży internetowej we wszystkich obiektach oraz wzmocnienie wizerunku marki. Akcja będzie trwać do początku maja.
Aktywności reklamowe w internecie obejmują kampanię zasięgową skoncentrowaną w kanałach ogólnotematycznych, biznesowych i turystycznych oraz działania w wyszukiwarce Google. Kampania jest ukierunkowana na osoby, które poszukują informacji na temat oferty hotelowej w Polsce – zarówno pod kątem wyjazdu turystycznego, jak i służbowego. Kreację kampanii, planowanie i zakup mediów skoordynowano we współpracy z domem mediowym Havas Media. – Przykładamy dużą wagę do spójności działań marketingowych. Oczywiście nasze obiekty są niezwykle aktywne na tym polu, inwestorzy dbają o promocję swojej oferty. Jednak dzięki funkcjonowaniu biura Best Western w Polsce nasi hotelarze otrzymują również szersze wsparcie. Przykładem jest właśnie akcja, którą obecnie prowadzimy. Wzmacnia ona nie tylko sprzedaż poszczególnych hoteli, ale buduje również wizerunek marki Best Western – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę. Do Best Western należy obecnie 21 hoteli w Polsce.
Aktywności reklamowe w internecie obejmują kampanię zasięgową skoncentrowaną w kanałach ogólnotematycznych, biznesowych i turystycznych oraz działania w wyszukiwarce Google. Kampania jest ukierunkowana na osoby, które poszukują informacji na temat oferty hotelowej w Polsce – zarówno pod kątem wyjazdu turystycznego, jak i służbowego. Kreację kampanii, planowanie i zakup mediów skoordynowano we współpracy z domem mediowym Havas Media. – Przykładamy dużą wagę do spójności działań marketingowych. Oczywiście nasze obiekty są niezwykle aktywne na tym polu, inwestorzy dbają o promocję swojej oferty. Jednak dzięki funkcjonowaniu biura Best Western w Polsce nasi hotelarze otrzymują również szersze wsparcie. Przykładem jest właśnie akcja, którą obecnie prowadzimy. Wzmacnia ona nie tylko sprzedaż poszczególnych hoteli, ale buduje również wizerunek marki Best Western – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę. Do Best Western należy obecnie 21 hoteli w Polsce.
Dodaj komentarz