Dlaczego warto umieszczać reklamę na naszych łamach?

MIESIĘCZNIK HOTELARZ OD PÓŁ WIEKU NAJLEPSZY


Profil pisma i cennik reklam w miesięczniku Hotelarz


Prezentacja i cennik reklam na portalu

e-Tygodnik Hotelarza

Cennik – ABC Inwestycji Hotelowych

Raport z rynku hotelarskiego i gastronomicznego. Katalog dostawców

Advertising price-list Hotelarz (eng)

Advertising price-list – e-hotelarz.pl (eng)

Report on the hotel and gastronomic market. Supplier catalog 2022

HOTELARZ – najlepszy i najpopularniejszy miesięcznik dla hotelarzy w Polsce. Ukazuje się nieprzerwanie już od 1962 roku. Od lat jest niekwestionowanym liderem sprzedaży w segmencie prasy hotelarskiej w kraju. Papierowe wydania „Hotelarza” co miesiąc czytane są przez co najmniej 9 tys. osób, zaś kontakt z pismem ma ponad 30 tys. osób związanych z rynkiem hotelowym w Polsce, a branżowy portal notuje każdego miesiąca ponad 51 tys. unikalnych użytkowników i ponad 141 tys. odsłon.

Zobacz co sami hotelarze sądzą o HOTELARZU

Dlaczego liderzy rynku czytają HOTELARZA


KOLEJNY ROK Z RZĘDU NAJWYŻSZA SPRZEDAŻ


GWARANCJA WIARYGODNOŚCI!


Dzięki tak wysokiej sprzedaży nasz miesięcznik wyróżnia się na tle konkurencji najniższym kosztem dotarcia przekazu reklamowego do pojedynczego odbiorcy. Tysiące Czytelników każdego miesiąca odnajdują na łamach pisma treści pomocne w codziennej pracy zawodowej.To nie tylko deklaracje*.

*dane dotyczące dystrybucji pisma monitorowane są przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Oznacza to, że parametry takie jak nakład, sprzedaż, czy rozpowszechnianie poddawane są kontroli i audytowi, więc są w pełni wiarygodne. Aby uzyskać więcej informacji

przejdź do strony ZKDP




CZYTELNICTWO


Z badań przeprowadzonych przy współpracy specjalistów z Ośrodka Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego wynika, że Hotelarz przy nakładzie 4 tys. egzemplarzy co miesiąc czytany jest przez co najmniej 9 tys. osób, zaś kontakt z pismem ma ponad 30 tys. osób związanych z rynkiem hotelowym w Polsce. Hotelarz czytany jest przede wszystkim przez właścicieli i kadrę zarządzającą hoteli i firm świadczących usługi dla hotelarstwa. Aż 97% naszych Czytelników deklaruje, że powraca do wcześniej przeczytanych materiałów.

PATRON NAJWAŻNIEJSZYCH TARGÓW

 

Hotelarz
obejmuje patronatem i jest aktywnie dystrybuowany wśród uczestników i zwiedzających podczas wszystkich najważniejszych imprezach targowych w Polsce, m.in. podczas Targów World Hotel i EuroGastro w Warszawie, HORECA w Krakowie i wielu innych.



KONFERENCJE, SZKOLENIA, KONKURSY

HOTELARZ aktywnie angażuje się i wspiera działania pro środowiskowe i podnoszące kompetencje polskich hotelarzy. Jest organizatorem największej konferencji hotelarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, Hotel Trends Poland&CEE (www.hotel-trends.pl), która każdego roku odbywa się jesienią, oraz konferencji inwestycyjnej Hotel Investment Trends Poland&CEE (www.hit-poland.pl) odbywającej się wiosną.

Hotelarz jest także organizatorem specjalistycznych szkoleń Akademii Hotelarza, która od piętnastu lat z sukcesem wypełnia misję podnoszenia wiedzy i kwalifikacji polskiej branży hotelarskiej, a w jej szkoleniach wzięło udział już ponad 4 tys. osób (www.akademiahotelarza.com)

HOTELARZ to również inicjator i organizator najpopularniejszych konkursów branżowych – Hotel z Pomysłem (www.e-hotelarz.pl/hzp) i Hotelarz Roku.

Hotelarz to najlepsza możliwość dotarcia do Państwa przyszłych Klientów.

 


Zapraszamy do współpracy.

REKLAMA

 

Kierownik biura reklamy:

Małgorzata Grenda

m.grenda@pws-promedia.pl

reklama@pws-promedia.pl

tel +48 22 333 88 02

fax +48 22 333 88 99

 

Z-ca kierownika biura reklamy:

Wioletta Wiater

tel +48 22 333 88 10

faks +48 22 333 88 99

w.wiater@pws-promedia.pl

 

International Sales

Mirek Kraczkowski

600 344 881

e-mail: mirek.kraczko@gmail.com