Kampania edukacyjna Profitroomu o korzyściach direct booking

W czerwcu, wraz ze zbliżającym się sezonem wakacyjnym, firma Profitroom zainaugurowała ogólnopolską kampanię edukacyjną #RezerwujSprytnie. Jej celem jest zmiana nawyków zakupowych gości hotelowych, którzy mają poznać korzyści wynikające z bezpośredniej rezerwacji w obiektach hotelowych. Do aktywnego udziału w kampanii zaproszeni są wszyscy przedstawiciele branży.

Na realizacji strategii direct booking – pozyskiwania rezerwacji poprzez własne kanały, jak strona WWW, kontakt telefoniczny bądź mailowy z recepcją/działem sprzedaży – zyskują nie tylko sami hotelarze, ale również goście. – Wielu gości nie wie, że poprzez bezpośrednią rezerwację na stronie hotelu może otrzymać korzyst

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *