HIT: Od economy do luxury – segmentacja marek w Polsce

Jak grupy hotelowe pozycjonują swoje poszczególne marki, co w ramach nich oferują i jak nie pogubić się w ich gąszczu? Jakimi kryteriami powinien kierować się inwestor, aby wybrać najbardziej odpowiednią markę dla swojego obiektu, by zyskać faktyczną przewagę konkurencyjną na coraz bardziej profesjonalnym rynku. Które segmenty rozwijają się obecnie najbardziej dynamicznie?

O tym dyskutować będziemy z naszymi ekspertami już 22 maja podczas Forum Hotel Investment Trends Poland&CEE w panelu

PANEL SIECI HOTELOWYCH: Od economy do luxury, czyli segmentacja marek hotelowych w Polsce

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ>>

Moderator:

Jacek Kozioł
Partner, ProValue


Paneliści:

Jakub Bilik
Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, B&B HOTELS Polska



Miguel Martins
Dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG

Janusz Mitulski
Starszy Dyrektor ds. Rozwoju Sieci na Europę Środkowo - Wschodnią, Marriott International


Małgorzata Morek
Starszy Dyrektor ds. Rozwoju Sieci na Europę Centralną i Wschodnią, Hilton


Jacek Stasikowski
Dyrektor ds. Rozwoju na Polskę, Accor Group


Weź udział w wydarzeniu tak jak Ci wygodnie! Spotkaj się z najważniejszymi uczestnikami rynku stacjonarnie w hotelu Renaissance Airport w Warszawie lub dołącz online i śledź transmisję w jakości HD na żywo.

Aby dowiedzieć się więcej o naszym programie i prelegentach, odwiedź naszą stronę internetową www.hitpoland.pl

Zapoznaj się z pełną agendą wydarzenia

Zobacz relację z poprzedniej edycji

Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Investment Trends

Zapytania dotyczące udziału w konferencji: Wiola Wiater
509 416 935, w.wiater@pws-promedia.pl

Zapytania dotyczące współpracy sponsorskiej: Małgorzata Grenda
22 333 88 01, m.grenda@pws-promedia.pl



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *