Jak wysypiać się w podróży – nowa kampania marki Novotel we współpracy z aplikacją Calm

Aby promować wellness w zakresie snu i wypoczynku w podróży Novotel wzbogaca doświadczenia gości o nowe rozwiązania oparte na współpracy z Calm – aplikacją do snu, medytacji i relaksu. Wśród nich znalazł się pełny dostęp do specjalnej wersji aplikacji Novotel x Calm Mini z ekskluzywnymi medytacjami, muzyką do snu i Sleep Stories oraz udogodnienia w hotelach. W ramach kampanii marka przygotowała wydarzenie dla międzynarodowych dziennikarzy w Novotel Gdańsk Marina.

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Accor na zlecenie Novotel, aż 86 proc. Europejczyków przyznaje się do problemów ze snem, z czego 45 proc. obwinia a to stres. Bez wątpienia znaczny wpływ ma na to kultura ciągłej obecności w cyfrowym świecie, która negatywnie odbija się na wypoczynku i jakości snu. Filozofią, jaka przyświeca współpracy Novotel z Calm jest zwrócenie uwagi na przyjemność wypoczynku i snu, zachęcając gości do relaksu i odprężenia poprzez edukację o tym, jak sprawić, aby sen stał się beztroskim przeżyciem dla samopoczucia i zdrowia.

Dla osób podróżujących z małymi dziećmi Novotel wprowadził kolekcję Sleep Stories w aplikacji Calm, w tym specjalnie dla dzieci Sleep Story „Rosy The Racoon”. Historie czytane są przez Annę Acton, brytyjsko-amerykańską aktorkę i lektorkę. „Rosy The Racoon” opowiada historię zdeterminowanej i zręcznej Rosy, która jest szopem praczem i wbrew rodzinnej tradycji postanawia tkać koce, prześcieradła i poduszki dla reszty leśnych stworzeń, pomagając im zasnąć.

W pokojach typu executive Novotel udostępnia gościom dzienniki snu stworzone wspólnie z Calm, których celem jest poprawa jakości snu. Mają temu służyć wskazówki, porady i ćwiczenia do wykonania przed pójściem spać. We wszystkich hotelach marki goście mogą także skorzystać z przyjaznej dla środowiska pościeli Live’N’Dream. Elastyczny materac przegubowy został specjalnie zaprojektowany, tak by zapewnić wyjątkową zdolność pochłaniania ruchu przez całą noc, zapewniając nieprzerwany sen.

Sleep Stories  są dostępne w aplikacji Novotel x Calm Mini oraz w Calm w wersji premium. Autorska aplikacja Novotel i Calm jest dostępna dla wszystkich gości za darmo w każdym pokoju za pośrednictwem kodu QR. Aplikacja obsługuje język angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, portugalski, koreański i japoński.

W ramach kampanii marka Novotel przygotowała dla międzynarodowych dziennikarzy dwudniowe doświadczenie w świeżo wyremontowanym Novotel Gdańsk Marina w duchu współpracy z aplikacją Calm. W jego trakcie reprezentanci mediów mieli szansę zanurzyć się w doświadczenia, jakie oferują gościom hoteli obie marki. Nie zabrakło sesji medytacyjnych, zagadnień związanych z mindfulness i odpowiednią rutyną snu, aktywnego wypoczynku i menu przygotowanego specjalnie przez hotel z myślą o zapewnieniu jak najlepszej relaksacji. Dodatkowo dzięki współpracy z Mercedes Benz, dziennikarze rozpoczęli podróż w klimacie Novotel i Calm od przejazdu cichymi i komfortowymi elektrycznymi vanami EQV, mogąc zakosztować chwili wyciszenia i relaksu. Tym samym marka zwraca uwagę, że relaksacja w podróży może zacząć się już od wyruszenia w drogę.

– Zapewnienie gościom jak najlepszych warunków do wypoczynku, relaksu i chwil odprężenia są kluczowe dla naszego hotelu i całego zespołu ­– podkreśla Katarzyna Gudalewicz, dyrektor hotelu Novotel Gdańsk Marina. – Cieszymy się, że dzięki współpracy marki Novotel z aplikacją Calm możemy wznieść poziom guest service w hotelu na jeszcze wyższy poziom i z dbałością o najdrobniejszy szczegół edukować wszystkich odwiedzających Novotel Gdańsk Marina, w jaki sposób maksymalizować wypoczynek w podróży. To szczególnie istotne, biorąc pod uwagę naszą lokalizację, która pozwala na chwilę prawdziwego ukojenia i ucieczki od codzienności.

Kluczowym elementem wyjazdu była debata „Architektura snu”, w której eksperci zdradzili tajniki aranżacji przestrzeni hotelowych, w celu zapewnienia idealnego wypoczynku i relaksu dla wszystkich gości. Swoimi doświadczeniami i przemyśleniami podzielili się: Rafał Setlak, prodziekan ds. kierunku Architektura Przestrzeni Kulturowych na ASP w Gdańsku, Małgorzata Oleszkiewicz, artystka, graficzka i malarka, absolwentka Architektury Wnętrz, Scenografii i Grafiki, Patrycja Matyjaszczyk, regional marketing manager Accor Eastern Europe oraz Katarzyna Gudalewicz, dyrektor Novotel Gdańsk Marina.

– Jako architekci musimy pamiętać, że komfort i relaks to kwestia bardzo indywidualna, która z jednej strony wymaga ramowego podejścia, a z drugiej – przestrzeni na osobiste adaptacje względem preferencji każdego gościa ­– zaznacza Rafał Setlak. – Dlatego oprócz wygodnych łóżek warto pamiętać o materiałach redukujących hałas, odpowiednie oświetlenie i paletę barw w wystroju, a także o kwestiach takich, jak cyrkulacja powietrza, regulacja temperatury czy umiejscowienie kontaktów do ładowania sprzętów elektronicznych. Z tego względu estetyka, która wpływa na pierwsze wrażenia i tworzy atmosferę, powinna iść w parze z funkcjonalnością mającą istotne znaczenie na komfort pobytu i wypoczynku.
Zlokalizowany tuż przy plaży w Gdańsku Novotel Gdańsk Marina oferuje 194 pokoje z widokiem na morze, restaurację Fish & Gin, basen, sauny, strefę wellness i fitness z siłownią oraz salą do crossfitu, a także korty tenisowe i boisko do siatkówki plażowej.



Jedna odpowiedź do “Jak wysypiać się w podróży – nowa kampania marki Novotel we współpracy z aplikacją Calm

  1. Janka pisze:

    Najważniejszy jest dobrze dobrany materac hotelowy – polecam poczytać na ten temat, bo naprawdę nie jest trudno wybrać dobry materac do hotelu… A to ma kolosalnie znaczenie jeśli chodzi o to jak się wyspać w hotelu cudenka.net/rodzaje-materacy-hotelowych-jakie-materace-do-hotelu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *