Po 13 latach targi POLAGRA FOOD, POLAGRA TECH oraz POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL trafiły pod jeden wspólny szyld marki: POLAGRA – food, horeca, foodtech. Pod taką nazwą ma się odbyć najbliższa edycja w Poznaniu 28 września – 1 października.
Marka POLAGRA budowana będzie w oparciu o trzy salony tematyczne:
- strefę FOOD - która dla branży spożywczej ma być zwiastunem trendów konsumenckich, kompleksowym przeglądem ofert oraz promocją polskiej gospodarki (mięsa i przetwory, ryby, mleko i produkty, owoce, warzywa, produkty piekarnicze, napoje, alkohole, żywność ekologiczna),
- strefę HORECA - miejsce prezentacji innowacyjnych rozwiązań mających na celu usprawnić pracę profesjonalnych kuchni, zwiększyć zakres usług oferowanych przez lokale gastronomiczno-noclegowe, a także zapewnić bezpieczeństwo i komfort pobytu gościom restauracji czy obiektów noclegów (wyposażenie zaplecza kuchennego, sal restauracyjnych, pokoi, łazienek, recepcji, centrów konferencyjnych, stref relaksu, nowe technologie, środki czystości, odzież);
- strefę FOODTECH - tętniącą życiem fabrykę żywności, w której można będzie zobaczyć działanie całych linii produkcyjnych (maszyny i urządzenia, opakowania, środki ochrony).
Sercem ekspozycji dla sektora HORECA jest strefa kulinarna, w której odbywa się najbardziej prestiżowy konkurs w polskiej gastronomii – Kulinarny Puchar Polski. W tym roku będzie to 20. edycja. W ramach ekspozycji HORECA odbywają się także przeznaczone dla przedstawicieli obiektów gastronomicznych i noclegowych szkolenia na temat zmian na rynku w obszarze trendów kulinarnych, technologii, rozwiązań marketingowych oraz warsztaty kulinarne z szefami kuchni.
Dodaj komentarz