Miastu nie grozi nadpodaż

Autor: Jacek Tokarski, partner, Hotel Professionals
Podaż Kraków jest drugim największym i obok Warszawy jednym z najbardziej rozwiniętych rynków hotelowych w Polsce. Z punktu widzenia gości od rynku warszawskiego różni się przede wszystkim skalą obecnych i planowanych obiektów. W Krakowie dominują hotele średniej wielkości – przeciętna oferta obiektu to 65 pokoi. Pod względem kategoryzacji i przynależności do sieci krakowski rynek zdominowany jest przez 3-gwiazdkowce oraz hotele bez brandu. Nowe i planowane inwestycje są zazwyczaj większe, przeciętnie oferują 100-200 pokoi. Średnio na obiekt przypada 130 pokoi. Rozmiar powstających obiektów hotelowych wynika głównie z charakteru zabudowy Krakowa, gdzie trudno z [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Jedna odpowiedź do “Miastu nie grozi nadpodaż”

  1. Obserwator rynku pisze:

    Miastu nie grozi nadpodaż – brak znajomości krakowskiego rynku i dużej sezonowości gdzie hotele w centrum przez 5-6 miesięcy zjeżdżają o kilkaset złotych z cen żeby nie stać na pusto…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *