Choć na serwisach zakupów grupowych oferty hoteli pojawiają się niemal codziennie, hotelarze są podzieleni, czy warto z nich korzystać. Szczególnie ci, którzy już z tego kanału skorzystali.
Hotele, obok restauracji (zwykle sushi) i „zabiegów SPA” (zwykle w salonach kosmetycznych) stanowią najaktywniejszą grupę oferującą swoje usługi na serwisach zakupowych. Z drugiej strony wielu hotelarzy uważa, że takie działania psują rynek, i to w momencie, gdy ledwo co zaczął się on odbijać po kryzysie, który sprowadził ceny do poziomu, o jakim by się pewnie Grouponowi trzy lata temu nawet nie śniło, gdyby wówczas działał.
Dlatego w lutowej sondzie zapytaliśmy jasno: Czy uważasz, że sprzedaż swojej oferty przez serwisy typu Groupon przynosi hotelom korzyści? I wyniki są niejednoznaczne. Wprawdzie 40 proc. respondentów odpowiedziało: Tak, ale 1/3 wybrała odpowiedź: Trudno powiedzieć, a 1/3: Nie. Na [...]
Hotele, obok restauracji (zwykle sushi) i „zabiegów SPA” (zwykle w salonach kosmetycznych) stanowią najaktywniejszą grupę oferującą swoje usługi na serwisach zakupowych. Z drugiej strony wielu hotelarzy uważa, że takie działania psują rynek, i to w momencie, gdy ledwo co zaczął się on odbijać po kryzysie, który sprowadził ceny do poziomu, o jakim by się pewnie Grouponowi trzy lata temu nawet nie śniło, gdyby wówczas działał.
Dlatego w lutowej sondzie zapytaliśmy jasno: Czy uważasz, że sprzedaż swojej oferty przez serwisy typu Groupon przynosi hotelom korzyści? I wyniki są niejednoznaczne. Wprawdzie 40 proc. respondentów odpowiedziało: Tak, ale 1/3 wybrała odpowiedź: Trudno powiedzieć, a 1/3: Nie. Na [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz