21 marca w warszawskiej restauracji Concept 13 na ostatnim piętrze domu handlowego VitKac rozstrzygnięto plebiscyt „Hotel Roku 2013”. Główną nagrodę i tytuł „HOTEL ROKU 2013” otrzymał Hanza Pałac Rulewo. W trakcie gali wyróżniono również najlepszą sieć hotelową i hotelarza 2013 roku. Koncert dała Anna Maria Jopek. Podczas gali, która zgromadziła ok. 200 gości i pracowników HRS włącznie z właścicielem serwisu Tobiasem Ragge, dyrektorem zarządzający HRS, który prowadzi rodzinną firmę, jako reprezentant drugiego pokolenia, ogłoszono laureatów w dziesięciu kategoriach w dwóch wariantach: hotele sieciowe i hotele niezależne. Łącznie było więc 20 laureatów głównych nagród, których wyłoniono spośród ponad 60 nominowanych hoteli. Wśród hoteli sieciowych wygrały m.in. Best Western Gorzów Wielkopolski, andel’s Łódź, Intercontinental Warszawa, Mercure Warszawa Grand, Novotel Gdańsk Marina czy Ibis Łódź Centrum. Wśród nagrodzonych hoteli niezależnych znalazły się m.in. Wielopole Kraków, Monopol Katowice, Platinum Palace Wrocław, Galaxy Kraków, Caspar Jelenia Góra czy Pałac Domaniowski Wieniawa. Główna kategoria i nagroda Hotel Roku 2013 została przyznana hotelowi, który zdobył najwięcej głosów spośród wszystkich kategorii. W tym roku najlepszym Hotelem Roku okazał się Hanza Pałac Rulewo, który zdobył również nagrodę w kategorii Pałace i Zamki. Nagrodę wręczył Tobias Ragge. Po rozdaniu nagród dla gości gali zaśpiewała Anna Maria Jopek z zespołem, a po koncercie prowadzono dalsze ożywione konwersacje branżowe przy kuchni przygotowanej przez restaurację VitKac, mieszczącą się na ostatnim piętrze luksusowego centrum handlowego należącego do [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz