Orbis wprowadza nową markę hotelową Aparthotels Adagio na rynek Europy Wschodniej, wchodząc w ten sposób na rynek aparthoteli położonych w centrach miast. Umowa licencyjna zawarta z Adagio SAS przyznaje Orbisowi prawo do prowadzenia hoteli pod następującymi markami: Adagio, Adagio Access i Adagio Premium w ośmiu państwach: w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Serbii, Estonii, na Łotwie i Litwie.
Umowa licencyjna została zawarta na 15 lat. Marka Aparthotels Adagio powstała w 2007 r. jako wspólne przedsięwzięcie Grupy Pierre & Vacances Center Parcs, czołowej firmy w branży apartamentowców wakacyjnych w Europie, i AccorHotels, globalnego operatora hotelowego. – Adagio to najlepszy wybór dla osób poszukujących wygody apartamentu, jednak z dodatkowymi usługami hotelowymi dla większego komfortu. Adagio jest silną marką, oferującą nie tyle sam pokój hotelowy, ile raczej przestrzeń, w której toczy się życie.
Nie ma wątpliwości, że włączenie tak lubianej i długo oczekiwanej w Europie Wschodniej marki do portfolio Orbisu otwiera nowe możliwości w naszej strategii rozwojowej – mówi Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis SA. W cenę apartamentów wliczone są usługi: recepcja czynna przez 24 godziny na dobę, internet w całym obiekcie, codzienne sprzątanie, kącik biznesowy, centrum fitness, basen (w niektórych aparthotelach). Opcjonalnie dostępne są: śniadanie w formie bufetu, pralnia i prywatny parking.
– Współcześni podróżnicy coraz częściej wybierają aparthotele. Oferta „domu poza domem” staje się w Europie coraz bardziej atrakcyjna, tak dla turystów, jak i dla biznesmenów. Adagio łączy w sobie autonomię życia w niezależnym mieszkaniu z gościnnością hotelu. Obecnie oferuje 100 adresów w 11 krajach. Liczymy na rozwój sieci w krajach Europy Wschodniej, gdyż wielu naszych obecnych klientów korporacyjnych ma znaczne potrzeby mieszkaniowe w Polsce i w Europie Wschodniej. Z przyjemnością rozpoczynamy współpracę z Grupą Hotelową Orbis, największą siecią hoteli w Polsce i Europie Wschodniej – powiedział Karim Malak, wiceprezes zarządu Aparthotels Adagio. •
Umowa licencyjna została zawarta na 15 lat. Marka Aparthotels Adagio powstała w 2007 r. jako wspólne przedsięwzięcie Grupy Pierre & Vacances Center Parcs, czołowej firmy w branży apartamentowców wakacyjnych w Europie, i AccorHotels, globalnego operatora hotelowego. – Adagio to najlepszy wybór dla osób poszukujących wygody apartamentu, jednak z dodatkowymi usługami hotelowymi dla większego komfortu. Adagio jest silną marką, oferującą nie tyle sam pokój hotelowy, ile raczej przestrzeń, w której toczy się życie.
Nie ma wątpliwości, że włączenie tak lubianej i długo oczekiwanej w Europie Wschodniej marki do portfolio Orbisu otwiera nowe możliwości w naszej strategii rozwojowej – mówi Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis SA. W cenę apartamentów wliczone są usługi: recepcja czynna przez 24 godziny na dobę, internet w całym obiekcie, codzienne sprzątanie, kącik biznesowy, centrum fitness, basen (w niektórych aparthotelach). Opcjonalnie dostępne są: śniadanie w formie bufetu, pralnia i prywatny parking.
– Współcześni podróżnicy coraz częściej wybierają aparthotele. Oferta „domu poza domem” staje się w Europie coraz bardziej atrakcyjna, tak dla turystów, jak i dla biznesmenów. Adagio łączy w sobie autonomię życia w niezależnym mieszkaniu z gościnnością hotelu. Obecnie oferuje 100 adresów w 11 krajach. Liczymy na rozwój sieci w krajach Europy Wschodniej, gdyż wielu naszych obecnych klientów korporacyjnych ma znaczne potrzeby mieszkaniowe w Polsce i w Europie Wschodniej. Z przyjemnością rozpoczynamy współpracę z Grupą Hotelową Orbis, największą siecią hoteli w Polsce i Europie Wschodniej – powiedział Karim Malak, wiceprezes zarządu Aparthotels Adagio. •
Dodaj komentarz