Agata Prosińska, wcześniej m.in. dyrektor sprzedaży hoteli Sheraton i Westin w Warszawie, została dyrektorem sprzedaży klubu Travelist. Przejęła obowiązki po Jakubie Bączykowskim, który awansował na dyrektora zarządzającego spółki po wycofaniu się z działalności operacyjnej założyciela serwisu – Tomasza Nowińskiego. Przez ostatnie 15 lat Agata Prosińska zdobywała doświadczenie sprzedażowe w 5-gwiazdkowych hotelach sieci Starwood w Warszawie. Zaczynała jako sales coordinator w Bristolu, gdzie doszła do stanowiska zastępcy dyrektora sprzedaży. W 2010 r. objęła funkcję director of sales Warsaw Complex, czyli dyrektora sprzedaży dwóch stołecznych hoteli: Sheraton i Westin. W lutym 2017 r. dołączyła do Travelist, a po kilku miesiącach została dyrektorem sprzedaży. Zarządza blisko 30 osobami w zespole sprzedaży i działach dostępności oraz planowania/merchandisingu. – Do moich zadań należy rozbudowa portfolio o obiekty w regionach Polski, które są jeszcze mało reprezentowane w naszym serwisie, jak Warmia i Mazury czy Bieszczady oraz wzrost znaczenia w naszej ofercie tzw. city breaków. Dążymy do tego, by nasi użytkownicy mogli u nas znaleźć i zarezerwować hotel dosłownie w każdym zakątku Polski – mówi Agata Prosińska. Mocny nacisk chce stawiać na wykorzystywanie przynależności do Grupy Secret Escapes i obecność Travelist na rynkach Europy Środkowej – to ma przekonać do współpracy z serwisem te hotele, które szukają klientów także poza polskim rynkiem.
Dodaj komentarz