Autor: Paweł Jaeschke,
szef działu marketingu Higma Service,
trener i konsultant w branży czystości
Czystość w hotelach ma strategiczne znaczenie z punktu widzenia gościa. Tę tezę udowodniają opinie gości pojawiające się na serwisach rezerwacyjnych. Obecnie większość rezerwacji pochodzi z internetu, w którym potencjalni goście szukają informacji o wolnych miejscach i cenie oraz czytają opinie o hotelu, jakości obsługi, posiłków oraz czystości hotelowych łazienek i pokoi. Często to opinie o czystym hotelu determinują wybór konkretnego miejsca, a nie cena.
Aby utrzymać wysoki poziom czystości i higieny w hotelach, należy szukać rozwiązań, które to ułatwią. Pojawiające się na rynku czystościowym innowacyjne możliwości coraz częściej oparte są na aplikacjach oraz modelach, w których zarządzanie sprzątaniem i czystością przenosi się w sferę elektroniki.
Urządzenia wysyłają powiadomienia
Coraz częściej pracownik housekeepingu, oprócz środków chemicznych i narzędzi do sprzątania, ma w ręku nie kartkę papieru do odhaczania zadań, ale tablet lub smartfon, prze [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz