Nowym dyrektorem ds. marketingu i PR sieci Puro Hotels została Małgorzata Jankowska, która przez ostatnie pięć lat odpowiedzialna była za marketing i PR hotelu Bristol a Luxury Collection w Warszawie, od momentu wprowadzenia marki The Luxury Collection sieci Starwood. W 2016 r. objęła stanowisko interim area director of marketing sieci Starwood w Polsce, prowadząc wybrane projekty marketingowe dla marek Westin, Sheraton i The Luxury Collection.
Z marketingiem i PR-em związana jest od 10 lat. Pracę zaczęła w agencji public relations Sigma International, gdzie realizowała projekty m.in. dla: Grupy Lotos, Indesit, Hortex, Tauron i P&G. W 2011 r. objęła stanowisko senior account managera w tej agencji, a jednocześnie była kierownikiem redakcji miesięcznika „High Living” skierowanego do najbardziej zamożnych Polaków.
Z marketingiem i PR-em związana jest od 10 lat. Pracę zaczęła w agencji public relations Sigma International, gdzie realizowała projekty m.in. dla: Grupy Lotos, Indesit, Hortex, Tauron i P&G. W 2011 r. objęła stanowisko senior account managera w tej agencji, a jednocześnie była kierownikiem redakcji miesięcznika „High Living” skierowanego do najbardziej zamożnych Polaków.
Dodaj komentarz