Marriott Warszawa wśród 14 hoteli European Convention Network

Sieć Marriott International stworzyła komórkę European Convention Network skupiającą swoje hotele różnych marek, które oferują minimum 350 pokoi i 2,5 tys. mkw. powierzchni konferencyjnej. W gronie 14 obiektów spełniających te kryteria znalazł się Marriott Warszawa. Powołanie ECN ma na celu zapewnienie efektywnej kosztowo, kompleksowej obsługi organizatorom dużych, powtarzających się wydarzeń w Europie.

14 obiektów działających w ramach ECN pod pięcioma markami: JW Marriott, Marriott Hotels, Renaissance Hotels, AC Hotels by Marriott i Autograph Collection zlokalizowanych jest w Londynie, Paryżu, Moskwie, Berlinie, Monachium, Frankfurcie, Rzymie, Madrycie, Barcelonie, Kopenhadze, Budapeszcie, Bukareszcie i Baku. Każde miejsce może zorganizować wydarzenie na co najmniej 1,5 tys. osób. Warszawski Marriott dysponuje 523 pokojami i 2,6 tys. mkw. powierzchni konferencyjnej z 21 salami, z których największa ma 590 mkw. European Convention Network wzorowana jest na podobnej komórce w USA Marriott International Convention and Resort Network, która działa od 25 lat. Ma być łącznikiem między organizatorami spotkań, koordynatorami eventów oraz dyrektorami generalnymi hoteli. ECN ma zapewniać indywidualne podejście do rezerwacji, oferując doradztwo i szeroki wybór rozwiązań, jak również nowy sposób obsługi dużych, regularnych spotkań, aby przyspieszyć i uprościć proces rezerwacji. – Wprowadzenie European Convention Network skupia potencjał spotkań oraz przedstawia możliwości organizacji wydarzeń w ramach sieci Marriott International w Europie. Dzięki temu cały proces jest bardziej uproszczony, a indywidualne podejście wpływa na to, że każde spotkanie jest traktowane z najwyższą starannością – tłumaczy stworzenie European Convention Network Pauline Bronkhorst, która została szefową tej komórki. – Klienci, z którymi rozmawialiśmy uczulali nas, że zależy im na oszczędności czasu podczas planowania dużych, corocznych lub copółrocznych spotkań w różnych miastach i chcieliby regualnie pracować z jedną, konkretną osobą, która rozumie ich potrzeby i specyfikę biznesu. Nie chcą kontaktować się indywidualnie z każdym hotelem, ale zależy im na jedym kontakcie, który zna ich potrzeby i sposoby działania oraz sprawnie poradzi sobie z całą dokumentacją związaną z umową


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *