Hilton Garden Inn Kraków Airport zdobył prestiżową nagrodę Hotel Success Awards, którą sieć Hilton Worldwide rokrocznie nagradza najlepsze hotele należące do sieci. Otrzymuje je jedynie 5 proc. spośród 650 hoteli Hilton Garden Inn na świecie.
Krakowski hotel zarządzany jest przez Andrzeja Przeniosło, jednego z trenerów Akademii Hotelarza. Nagroda przyznawana jest hotelom, które najlepiej reprezentują jakość marki iHlton Garden Inn ocenianą w rankingu w Total Quality Score. Na ocenę składają się opinie gości hotelowych oraz kompleksowe oceny z audytów prowadzonych przez Hilton Worldwide, które mają na celu kontrolę wszystkich aspektów pracy w hotelu. Dzięki wysokim ocenom hotel dołączył do elitarnego grona hoteli nagrodzonych Hotel Succes Awards, stając się liderem marki. Obiekt, którego właścicielem jest Kraków Airport Hotel, zarządzany jest przez Andrzeja Przeniosłę, managera z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. – Jesteśmy zaszczyceni, że otrzymaliśmy to niezwykłe wyróżnienie. To zasługa całego zespołu – komentuje Andrzej Przeniosło. – Kładziemy ogromny nacisk, żeby nasi goście czuli się u nas komfortowo i chętnie do nas wracali. Z dumą i starannością realizujemy założenia marki Garden Inn, czyli Satisfaction Promise. Cieszymy się, że nasza ciężka praca i stałe dążenie do perfekcji zostały zauważone na arenie międzynarodowej.
Krakowski hotel zarządzany jest przez Andrzeja Przeniosło, jednego z trenerów Akademii Hotelarza. Nagroda przyznawana jest hotelom, które najlepiej reprezentują jakość marki iHlton Garden Inn ocenianą w rankingu w Total Quality Score. Na ocenę składają się opinie gości hotelowych oraz kompleksowe oceny z audytów prowadzonych przez Hilton Worldwide, które mają na celu kontrolę wszystkich aspektów pracy w hotelu. Dzięki wysokim ocenom hotel dołączył do elitarnego grona hoteli nagrodzonych Hotel Succes Awards, stając się liderem marki. Obiekt, którego właścicielem jest Kraków Airport Hotel, zarządzany jest przez Andrzeja Przeniosłę, managera z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. – Jesteśmy zaszczyceni, że otrzymaliśmy to niezwykłe wyróżnienie. To zasługa całego zespołu – komentuje Andrzej Przeniosło. – Kładziemy ogromny nacisk, żeby nasi goście czuli się u nas komfortowo i chętnie do nas wracali. Z dumą i starannością realizujemy założenia marki Garden Inn, czyli Satisfaction Promise. Cieszymy się, że nasza ciężka praca i stałe dążenie do perfekcji zostały zauważone na arenie międzynarodowej.
Dodaj komentarz