Hilton Worldwide ogłosił wprowadzenie na rynek nowej, długo oczekiwanej marki lifestylowej wyższej kategorii – Canopy by Hilton, która opierać się będzie na lokalności poszczególnych lokalizacji. Podpisano już 11 listów intencyjnych na otwarcie hoteli w USA i Londynie. Pierwsze ruszyć mają w 2015 roku. To 12. marka w portfolio Hiltona.
W planach jest stworzenie ciągu trzech lat 30 nowych hoteli w kluczowych lokalizacjach miejskich oraz resortowych. Standardowy hotel będzie miał od 150 do 250 pokoi o powierzchni ok. 30 mkw. Koszt budowy pokoju wynosić ma ok. 100 tys. dol. Pierwsze obiekty powstaną m.in. w Waszyngtonie, Miami, Portland, Nashville i San Diego. – Widzieliśmy możliwość nie tylko wejścia w przestrzeń lifestyle'ową przez rozwój nowej marki, ale w ogóle zredefiniowanie tej kategorii [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz