Autor: Marta Kuniszyk
Marta Kuniszyk
Autorka jest doktorem nauk ekonomicznych,
członkiem zarządu ds. finansowych w spółce Orbis Travel.
Wykłada również w Szkole Głównej Handlowej Kontynuując materiał z poprzedniego numeru HOTELARZA przedstawiający najważniejsze dla działalności hotelu wskaźniki ekonomiczne, obecnie prezentujemy podstawowe zasady pozwalające ocenić efektywność działalności gastronomicznej W działalności gastronomicznej hotelu warto liczyć stopień wykorzystania gastronomicznej zdolności eksploatacyjnej, czyli również frekwencję. Wielkość tę oblicza się jako iloraz liczby obsłużonych konsumentów w danym okresie i liczby miejsc konsumpcyjnych.
Autorka jest doktorem nauk ekonomicznych,
członkiem zarządu ds. finansowych w spółce Orbis Travel.
Wykłada również w Szkole Głównej Handlowej Kontynuując materiał z poprzedniego numeru HOTELARZA przedstawiający najważniejsze dla działalności hotelu wskaźniki ekonomiczne, obecnie prezentujemy podstawowe zasady pozwalające ocenić efektywność działalności gastronomicznej W działalności gastronomicznej hotelu warto liczyć stopień wykorzystania gastronomicznej zdolności eksploatacyjnej, czyli również frekwencję. Wielkość tę oblicza się jako iloraz liczby obsłużonych konsumentów w danym okresie i liczby miejsc konsumpcyjnych.
RevPAR to kluczowy wskaźnik dla techniki yield management stosowanej w działalności noclegowej. Yield management nie ogranicza się jednak tylko do u
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz