Autor: Maciej Grelowski
Maciej Grelowski
jest hotelarzem, od 1992 do 2004 był prezesem zarządu spółki Orbis SA.
Dobrze przygotowana i gotowa do ciągłego podnoszenia kwalifikacji kadra to pierwszy krok na drodze do sukcesu. A jak przedstawia się poziom wykształcenia i aspiracje polskich menedżerów? Czy są oni w stanie konkurować z cudzoziemcami? Czy opuszczający szkoły hotelarskie młodzi adepci zawodu są przygotowani na coraz wyższe wymagania klientów? Liczymy na to, że uda nam się zachęcić Państwa do podzielenia się z nami swoją opinią na ten temat. Jako pierwszy swój punkt widzenia prezentuje doświadczony hotelarz Maciej Grelowski
Hotele na całym świecie doceniają polskich menedżerów, polskie - czerpią z doświadczeń cudzoziemców
Zgoła nieoczekiwanie "światek hotelarski" pojawił się w moim życiu przy okazji zajęć zupełnie z nim niezwiązanych. A mianowicie, obok licznych obowiązków prowadzę także wykłady w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu. Szkoła ta pomimo swojej dość korzystnej dla hotelarstwa lokalizacji zupełnie nie zajmuje się tą dziedziną. Wcale nie dlatego, że brak im pomysłu czy wykładowców, ale przede wszystkim z racji pryncypiów. Co, biorąc pod uwagę ilość "biznesmenów edukacyjn [...]
jest hotelarzem, od 1992 do 2004 był prezesem zarządu spółki Orbis SA.
Dobrze przygotowana i gotowa do ciągłego podnoszenia kwalifikacji kadra to pierwszy krok na drodze do sukcesu. A jak przedstawia się poziom wykształcenia i aspiracje polskich menedżerów? Czy są oni w stanie konkurować z cudzoziemcami? Czy opuszczający szkoły hotelarskie młodzi adepci zawodu są przygotowani na coraz wyższe wymagania klientów? Liczymy na to, że uda nam się zachęcić Państwa do podzielenia się z nami swoją opinią na ten temat. Jako pierwszy swój punkt widzenia prezentuje doświadczony hotelarz Maciej Grelowski
Hotele na całym świecie doceniają polskich menedżerów, polskie - czerpią z doświadczeń cudzoziemców
Zgoła nieoczekiwanie "światek hotelarski" pojawił się w moim życiu przy okazji zajęć zupełnie z nim niezwiązanych. A mianowicie, obok licznych obowiązków prowadzę także wykłady w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu. Szkoła ta pomimo swojej dość korzystnej dla hotelarstwa lokalizacji zupełnie nie zajmuje się tą dziedziną. Wcale nie dlatego, że brak im pomysłu czy wykładowców, ale przede wszystkim z racji pryncypiów. Co, biorąc pod uwagę ilość "biznesmenów edukacyjn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz