Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
09/2014
Jakość pomaga w sprzedaży i buduje zaufanie klienta
2014-09-25
Patronem cyklu tematów o franczyzie jest Orbis Każdy właściciel hotelu, dla którego istotną cechą produktu, który oferuje swoim gościom jest jakość, wie jak...
Wrzesień
2014-09-25
WRZESIEŃ 2009 Sowa odchodzi „Po 17 latach pracy szef kuchni warszawskiego hotelu Jan III Sobieski Robert Sowa odchodzi, aby otworzyć własną restaurację”...
Jak dbać o czystość wykładzin
2014-09-25
Czystość wykładzin tekstylnych w obiektach hotelowych ma bardzo duży wpływ na estetykę danego miejsca oraz poczucie komfortu gości. Niestety zarządzający obiektami...
Jak wybrać wykładzinę
2014-09-25
Wykładziny przeznaczone do hoteli muszą się charakteryzować wyjątkową trwałością i odpornością na ścieranie, zaplamienia, zniekształcania i uszkodzenia...
Jak skomponować ofertę śniadaniową hotelu
2014-09-25
Śniadanie to najważniejszy posiłek – również w funkcjonowaniu hotelu. Bardzo często jest to jedyny kontakt gościa z hotelową gastronomią, a jeszcze częściej...
Estetyka połączona z komfortem
2014-09-25
Sposób aranżacji przestrzeni wspólnych w hotelach oraz poszczególnych pokoi dostosowuje się do lokalizacji i charakteru prowadzonego miejsca. Inaczej zaaranżowane są...
Okiem producentów... wędlin
2014-09-25
Ze względu na wskaźnik food cost stosowany w średniej i niższej klasy obiektach hotelowych, niestety obserwujemy brak zróżnicowania w serwowanych gościom...
Okiem producentów... serów
2014-09-25
Śniadanie to jeden z kluczowych elementów, które pozostają w pamięci gości i dla których warto wrócić do konkretnego hotelu. Znam wiele miejsc, do których warto...
Ergonomia bufetu
2014-09-25
Główne problemy, na jakie może się natknąć gość podczas śniadania w hotelu, to przede wszystkim produkty żywnościowe bardzo niskiej jakości oraz źle...
Śniadania w Polsce za 6,4 euro
2014-09-25
Według badania przeprowadzonego na zlecenie serwisu rezerwacyjnego HRS przez ARC Rynek i Opinia, śniadanie jest trzecim z kolei, po wygodnym łóżku i bezpłatnym WiFi w...
Posts navigation
Starsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
RYNEK HOTELI
/
Obiekty Louvre Hotels Group w Polsce na drodze do przejścia weryfikacji Hotel Sustainability Basics
SPA
/
Plan naprawczy dla hotelowego SPA
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
RAPORT NOWE TECHNOLOGIE– AI W HOTELARSTWIE
RYNEK HOTELI
/
Hotelarze Roku 2024
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli we wrześniu i po trzech kwartałach
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl