Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
03/2014
Rynek hotelowy z perspektywy IHIF
2014-04-01
W dniach 3–5 marca w Berlinie już po raz siedemnasty odbyła się najważniejsza konferencja branży hotelowej w tej części świata. W tym roku uczestniczyło w niej...
Ciężki początek, lepszy koniec
2014-04-01
Grupa Hotelowa Orbis odnotowała w ubiegłym roku 682,6 mln zł przychodów netto, o blisko 27 mln mniej w niż rok wcześniej, a zysk spadł ze 112,6 do 66,2 mln zł...
Być liderem
2014-04-01
Rozmowa z prezesem Hilton Worldwide Chrisem J. Nassetta Chris J. Nassetta w grudniu ubiegłego roku wprowadził sieć Hilton Worldwide na nowojorską giełdę. 11,5...
Coraz więcej gości z zagranicy
2014-04-01
W ubiegłym roku z polskich hoteli skorzystało 4,3 mln obcokrajowców, o 300 tys. więcej niż w 2012 roku. Ze wszystkich obiektów w noclegowych skorzystało ponad 5,2...
Segmentacja grup - ważny czynnik zarządzania przychodami
2014-04-01
Odpowiednie zarządzanie grupami istotnie wpływa na osiągane przez hotel przychody. Pomaga Revenue Managerowi oraz działowi sprzedaży w szybkiej analizie sytuacji i...
Ocena sprawności operacyjnej działalności hotelowej
2014-04-01
Standardy branżowe USALI, oprócz opisanych w dwóch poprzednich numerach „Hotelarza” zaleceń dotyczących struktury sprawozdań finansowych oraz definicji postaci i...
Jak pozyskać wykwalifikowany personel?
2014-04-01
Dużo mówi się w Polsce o słabym przygotowaniu do pracy osób studiujących na kierunkach turystyczno-hotelarskich. Temat jest oczywiście złożony. Może studenci...
Rezerwacja imprez w internecie – nowy trend sprzedaży
2014-04-01
Na rynku oprogramowania dla branży HoReCa pojawiły się programy do zarządzania salami i sprzedaży eventów z modułem rezerwacji online sal i kalkulowania imprez. Do...
Dr Irena Eris w Kolekcji Luxury Spas
2014-04-01
National Geographic Traveller po raz pierwszy opracował album The Collection – Luxury Spas 2014, w którym znalazły się najlepsze SPA z całego świata, a wśród nich...
Profesjonalna rozmowa telefoniczna w recepcji SPA
2014-04-01
Dobry przekaz werbalny daje podstawę do nawiązania relacji i zdobycia zaufania rozmówcy, na którym nam zależy. Wykorzystując kanał werbalny w rozmowie telefonicznej...
Posts navigation
Starsze wpisy
Nowsze wpisy
9
2024
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
TEMAT NUMERU
/
Co z tym finansowaniem?
RYNEK HOTELI
/
9 Forum Hotelarzy IGHP z udziałem ministra Sławomira Nitrasa
GŁOŚNE IMPREZY
/
Four Points by Sheraton Mokotów otworzył Suwak 7 Garden
GŁOŚNE IMPREZY
/
Bel Mare & Aqua Resort promuje w Warszawie Aqua Business Center w Międzyzdrojach
SPA
/
Specyfika wakacji w hotelowych SPA– hotele pełne, SPA niekoniecznie
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl