Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
10/2006
10/2006
Gastronomia idzie na zakupy
2007-03-09
Hotelowa gastronomia dba o zróżnicowanie źródeł dostaw produktów spożywczych. Elementami decydującymi o wyborze są: jakość, terminowość i cena Według wielu...
Co to jest ośrodek SPA?
2007-03-09
Inwestycji w SPA - i to zarówno w nowych hotelach, jak i już istniejących - nie brakuje, jednak za dwa, trzy lata nie każdy obiekt będzie mógł być uznany za SPA...
Dobry grunt pod nogami
2007-03-09
Najlepiej w hotelach sprawdzają się wykładziny wykonane z włókna będącego mieszanką naturalnej wełny i tworzywa sztucznego Gość, który spędza w hotelu dobę...
Akademia Inwestycji Hotelarskich w Gdyni - relacja
2006-12-07
Po pierwszej odsłonie w Gdyni, zorganizowana przez Hotelarza „latająca” Akademia Inwestycji Hotelarskich przeniosła się w listopadzie do Krakowa. W...
Byłem restauratorem czyli jak odnieść sukces
2006-12-07
Chociaż książka to nie najnowsza, bo wydana w roku 2000, a do redakcji trafiła z tzw. taniej książki, jest zdecydowanie warta polecenia. Autor, dziekan Conrad Hilton...
Bezpieczny budynek Aktualne wymogi wykonania i eksploatacji
2006-11-30
Zaostrzenie norm bezpieczeństwa budynków oraz surowsze sankcje za niedopełnienie obowiązków odpowiedniego zabezpieczenia obiektów, to tylko niektóre z zapowiadanych...
Łódź czeka na pięć gwiazdek
2006-11-30
Do najdynamiczniejszych miejsc inwestycji hotelowych w Polsce wkrótce powinna dołączyć Łódź. Czy miasto wykorzysta swoją szansę i po ponad stu latach znów stanie...
Zapraszam na Camerimage
2006-11-28
- mówi dr Piotr Grabowski Zarządca Przedsiębiorstwa Turystycznego "Łódź" Przedsiębiorstwo Turystyczne "Łódź" dysponuje 999 miejscami noclegowymi w...
Jacek Piasecki
2006-10-26
Hotel Sheraton Warsaw Hotel&Towers Jacek Piasecki Od 10 lat związany jest z siecią Sheraton Warsaw Hotel&Towers. Studiował historię, ale przerwał studia...
Sposoby na nieuczciwego gościa
2006-10-26
Nie zawsze udaje się uchronić przed stratami spowodowanymi nieuczciwością klientów hotelu. Dlatego warto wiedzieć, w jaki sposób można wyegzekwować należność...
Posts navigation
Starsze wpisy
Nowsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
RAPORT NOWE TECHNOLOGIE– AI W HOTELARSTWIE
RYNEK HOTELI
/
Hotelarze Roku 2024
SPA
/
Plan naprawczy dla hotelowego SPA
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
Czy branża turystyczna i hotelarska wykorzysta możliwości AI?
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli we wrześniu i po trzech kwartałach
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl