Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
ZARZĄDZANIE I MARKETING
4
Techniki zwiększania sprzedaży w hotelu
2021-10-11
Począwszy od etapu prowadzenia rozmowy rezerwacyjnej z gościem, przez check-in, gastronomię, po SPA, wartość sprzedaży zawsze można skutecznie...
Fitwel i WELL – wellbeingowe certyfikaty na nowe czasy
2021-09-13
Promowanie zdrowia i dobrego samopoczucia użytkowników staje się jednym z priorytetów dla właścicieli i najemców nieruchomości komercyjnych, w tym hoteli. Z...
Wykorzystaj potencjał silnej marki
2021-09-13
Agnieszka Majewska-Kunat Dziś marki towarzyszą nam niemal na każdym kroku i są nieodłączną częścią życia. Ale tylko silne marki stają się symbolem zaufania i...
Jak chronić mocne terminy w hotelach?
2021-09-13
Hotelarze, rozmawiając o mocnym terminie, często mówią „wiemy, że wtedy będzie wysoki popyt, podnieśliśmy już ceny”. Można by odnieść wrażenie, że to...
Wymogi sanitarne a hotelowe wnętrza
2021-09-13
W ostatnim roku pojęcie wymogów sanitarnych było odmieniane przez wszystkie przypadki. Z jednej strony to konkret wymagań i regulacji, z drugiej dość mgliste...
RODO w cieniu pandemii.
2021-09-13
Pandemia wywróciła do góry nogami całą dotychczasową rzeczywistość. Strach przed nieznanym, próby dostosowania się do dynamicznie zmieniających się rządowych...
Revenue Management – różnice między dużym a małym hotelem
2021-08-08
Revenue Management może mieć zastosowanie w każdym obiekcie hotelowym. Niezależnie od tego, czy zarządzamy średniej wielkości hotelem na prowincji, wielkim...
NOWE OBLICZE MAREK LUKSUSOWYCH – od marketingu paradoksalnego do marketingu wartości
2021-07-11
Tworzenie wizerunku marki luksusowej to długoterminowy proces, który wymaga wdrożenia odpowiedniej strategii marketingowej. Strategia ta opierać się powinna na...
9 prostych wskazówek, jak być lepszym managerem hotelu w dzisiejszych czasach
2021-07-11
Jak zachować równowagę między potrzebami firmy a potrzebami jej pracowników. „Kochaj swój personel”. To sekret prowadzenia hotelu odnoszącego sukcesy. Jest to...
Lider na trudne czasy
2021-06-08
Agnieszka Majewska-Kunat Z pewnością proces ten zaczął się już przed pandemią. Postęp gospodarczy, coraz większe oczekiwania klientów czy zmiana warunków pracy...
Posts navigation
Starsze wpisy
Nowsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli we wrześniu i po trzech kwartałach
RYNEK HOTELI
/
Hotelarze Roku 2024
RYNEK HOTELI
/
Obiekty Louvre Hotels Group w Polsce na drodze do przejścia weryfikacji Hotel Sustainability Basics
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
RAPORT NOWE TECHNOLOGIE– AI W HOTELARSTWIE
TEMAT NUMERU
/
O kondycji i przyszłości branży na HOTEL TRENDS POLAND & CEE 2024
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl