Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
ZARZĄDZANIE I MARKETING
4
Wprowadzenie do Google Analytics
2017-07-28
Wojciech SrokaPlatforma Google Analytics to narzędzie doskonale znane w teorii, ale w praktyce wykorzystywane zaledwie w niewielkiej części swoich możliwości. Dlatego...
Odliczenie VAT od usługi organizacji kampanii marketingowej
2017-07-04
Przedsiębiorcy prowadzący działalność w branży hotelowej chętnie korzystają ze wsparcia agencji marketingowych podczas organizacji akcji i kampanii mających na...
Nagrody i kary w hotelu - Co wolno pracodawcy i o czym nie można zapominać
2017-07-04
Zagadnienia nagród i kar wbrew powszechnej opinii nie należą do oczywistych, a popełniane w tej dziedzinie błędy mogą przełożyć się na istotne obciążenia...
Obowiązki hotelu jako pracodawcy
2017-07-04
Decydując się na prowadzenie hotelu, przedsiębiorca musi zatrudnić pracowników na podstawie umów o pracę lub umów uregulowanych w kodeksie cywilnym. W zależności...
Monitoring wizyjny to zbiór danych osobowych – co wynika z tego dla hotelu?
2017-07-04
Powszechnie stosowany monitoring ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa gościom hotelowym oraz zabezpieczenie ich mienia, ale jego zamontowanie i użytkowanie niesie ze...
Pre-opening, soft opening, grand opening
2017-07-04
W poprzednim artykule z cyklu Hotel – Inwestycja omówione zostały problemy i błędy, jakie inwestorzy popełniają w fazie pre-openingu, który rozpoczyna się już...
Różne wynagrodzenia na tym samym stanowisku w hotelu
2017-05-17
Odmienne wynagradzanie pracowników zatrudnionych na powtarzalnym stanowisku jest czymś naturalnym. O wynagrodzeniu konkretnego pracownika hotelu w praktyce decydują nie...
Bezpodstawne posługiwanie się nazwą „hotel” – konsekwencje prawne
2017-05-17
Część przedsiębiorców prowadzących działalność związaną ze świadczeniem usług hotelarskich nie zdaje sobie sprawy, że nazwa „hotel”, tak samo jak...
Outsourcing kompetencji i consulting – kiedy i jak z tego korzystać?
2017-05-17
Co to jest outsourcing usług i consulting, wszyscy wiedzą. A czym jest outsourcing kompetencji? Czy jest to po prostu consulting? A może to inny model funkcjonowania...
Pre-opening hotelu – problemy i błędy
2017-05-17
Profesjonalny proces pre-openingu z dużym prawdopodobieństwem doprowadzi do bezproblemowego otwarcia obiektu hotelowego, a także wspomoże późniejszą działalność...
Posts navigation
Starsze wpisy
Nowsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
Czy branża turystyczna i hotelarska wykorzysta możliwości AI?
TEMAT NUMERU
/
O kondycji i przyszłości branży na HOTEL TRENDS POLAND & CEE 2024
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
RAPORT NOWE TECHNOLOGIE– AI W HOTELARSTWIE
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli we wrześniu i po trzech kwartałach
RYNEK HOTELI
/
Hotelarze Roku 2024
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl