Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
ZARZĄDZANIE I MARKETING
4
Persona czyli idealny użytkownik hotelowej strony
2017-11-29
Google Analytics ma wiele zastosowań, a jedno z nich to analiza użytkowników strony hotelu. Jak skutecznie kierować kampanię mailingową lub display? Jak dokładniej...
Hotel jako wynajmujący – jak zarabiać na najmie powierzchni cz. 1
2017-11-29
Hotele często wynajmują powierzchnię innym podmiotom np. na prowadzenie SPA, gastronomii, sklepy, świadczenie usług kosmetycznych etc. Wydawać by się mogło, że...
Analiza danych – trzy kroki do zwiększenia zysku hotelu
2017-11-29
O analizie dużych zbiorów danych pisze się od dawna. Patrząc jednak na rynek, mam wrażenie, że dla większości hotelarzy to wciąż tylko slogan, z którego nie do...
Realizacja eventu gastronomicznego w hotelu
2017-11-29
Realizacja eventu gastronomicznego w hotelu wiąże się z zaangażowaniem wszystkich działów wchodzących w skład hotelowej struktury. Od wspólnej pracy...
Jak przygotować strategię marketingową online otwierając hotel
2017-11-29
Branża hotelarska przeżywa prawdziwy boom inwestycyjny. Rosnąca konkurencja i zmieniające się trendy dotyczące marketingu online wymagają od hotelarzy nowych...
Szacowanie ryzyka nowy wymóg RODO
2017-10-29
Od 25 maja przyszłego roku zaczną obowiązywać nowe zasady ochrony danych osobowych osób fizycznych, które zostały określone w rozporządzeniu Parlamentu...
Hotel przyjazny osobom niepełnosprawnym
2017-10-29
Dostosowanie obiektu hotelarskiego do potrzeb gości niepełnosprawnych wymaga zastosowania konkretnych rozwiązań architektonicznych. Znajomość obowiązujących aktów...
Analiza efektywności kampanii Google Adwords
2017-10-29
Kampanie Google AdWords w czasach, gdy ruch na stronie coraz częściej jest kupowany, stały się jednym z głównych źródeł pozyskiwania użytkowników. Dzięki tej...
Jaki wpływ na wynik sprzedaży ma silna marka hotelu
2017-10-29
Pracując z klientami nad całościową strategią, przywiązujemy jako Profitroom dużą wagę do analizy danych historycznych. Sprawdzając, jak zmieniał się ruch na...
ANATOMIA GOOGLE ANALYTICS - Kanały ruchu na stronie hotelu
2017-09-29
Pozyskiwanie ruchu to kluczowy w analityce internetowej zestaw raportów standardowych, pozwalających na sprawdzenie, w jaki sposób użytkownicy trafiają na stronę...
Posts navigation
Starsze wpisy
Nowsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
HOTEL Z POMYSŁEM
/
BRISTOL ART & MEDICAL SPA Busko-Zdrój: sztuka, zdrowie, relaks
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli w październiku– dobre, ale gdzieniegdzie mogłyby być lepsze
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
Łóżko, poduszka, pościel, leasing
RYNEK HOTELI
/
GUS: goście zagraniczni wrócili na dobre
RYNEK HOTELI
/
Targi EquipHotel 2024 – pod hasłem„Odważmy się”
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl