Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
ZARZĄDZANIE I MARKETING
4
Czy jesteś gotowy na RODO? Poradnik hotelarza
2018-05-09
Już 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie 2016/679 o ochronie danych osobowych (tzw. RODO). Nowe przepisy obejmą także branżę hotelarską...
Audyt wewnętrzny w hotelach – recepcja i housekeeping
2018-04-27
Operacyjny audyt wewnętrzny to sposób na udoskonalenie i ujednolicenie wewnętrznego systemu hotelu, sprawdzenie, czy funkcjonuje on prawidłowo i czy nie dochodzi w nim...
Channel Manager – tajna broń revenue management
2018-04-27
Chcesz rozśmieszyć Boga? Opowiedz mu o swoich planach na przyszłość – o prawdziwości tej sentencji przekonał się niejeden revenue manager, którego plany nie raz...
Parking i drogi dojazdowe przed hotelami
2018-04-27
Rozpoczynając prowadzenie hotelu przedsiębiorcy koncentrują się głównie na jak najlepszym przygotowaniu budynku, w którym będzie mieścił się obiekt, jak...
Abonament RTV w obiektach hotelarskich – trzeba płacić
2018-04-01
Obowiązek uiszczania przez obiekty hotelarskie abonamentu RTV (od każdego odbiornika), pomimo że ta kwestia była już przedmiotem orzeczeń sądowych, wciąż budzi...
Jak zwiększyć rezerwacje bezpośrednie w hotelu
2018-04-01
Szacuje się, że blisko 70 proc. wszystkich rezerwacji hotelowych w Europie realizuje się za pośrednictwem OTA (online travel agency). Drugi pod względem wielkości...
Audyt wewnętrzny w hotelach – gastronomia
2018-04-01
Audyt wewnętrzny to narzędzie, które pomaga udoskonalić od wewnątrz działanie hotelu, umożliwia weryfikację, czy funkcjonuje on prawidłowo i czy nie dochodzi do...
Klauzula sumienia w usługach hotelarskich – okiem prawnika
2018-04-01
Wyobraźmy sobie sytuację, w której do hotelu zgłaszają się goście o bardzo wyrazistych poglądach, chcący zorganizować konferencję na kontrowersyjny i nośny...
Strona WWW hotelu: efektowna czy efektywna?
2018-04-01
Atrakcyjna czy praktyczna – oto jest pytanie. Strona internetowa hotelu jest dziś nie tylko jego wizytówką, ale przede wszystkim narzędziem komunikacji i sprzedaży...
Menu engineering w restauracji hotelowej
2018-04-01
Jak ustalić właściwie ceny w karcie menu restauracji hotelowej? Ile powinno kosztować to konkretne danie? W jakim przedziale cenowym powinny się mieścić przystawki...
Posts navigation
Starsze wpisy
Nowsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
HOTEL Z POMYSŁEM
/
BRISTOL ART & MEDICAL SPA Busko-Zdrój: sztuka, zdrowie, relaks
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli w październiku– dobre, ale gdzieniegdzie mogłyby być lepsze
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
Łóżko, poduszka, pościel, leasing
RYNEK HOTELI
/
GUS: goście zagraniczni wrócili na dobre
RYNEK HOTELI
/
Targi EquipHotel 2024 – pod hasłem„Odważmy się”
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl