Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
ZARZĄDZANIE I MARKETING
4
Channel Manager – tajna broń revenue management
2018-04-27
Chcesz rozśmieszyć Boga? Opowiedz mu o swoich planach na przyszłość – o prawdziwości tej sentencji przekonał się niejeden revenue manager, którego plany nie raz...
Parking i drogi dojazdowe przed hotelami
2018-04-27
Rozpoczynając prowadzenie hotelu przedsiębiorcy koncentrują się głównie na jak najlepszym przygotowaniu budynku, w którym będzie mieścił się obiekt, jak...
Jak zwiększyć rezerwacje bezpośrednie w hotelu
2018-04-01
Szacuje się, że blisko 70 proc. wszystkich rezerwacji hotelowych w Europie realizuje się za pośrednictwem OTA (online travel agency). Drugi pod względem wielkości...
Audyt wewnętrzny w hotelach – gastronomia
2018-04-01
Audyt wewnętrzny to narzędzie, które pomaga udoskonalić od wewnątrz działanie hotelu, umożliwia weryfikację, czy funkcjonuje on prawidłowo i czy nie dochodzi do...
Klauzula sumienia w usługach hotelarskich – okiem prawnika
2018-04-01
Wyobraźmy sobie sytuację, w której do hotelu zgłaszają się goście o bardzo wyrazistych poglądach, chcący zorganizować konferencję na kontrowersyjny i nośny...
Strona WWW hotelu: efektowna czy efektywna?
2018-04-01
Atrakcyjna czy praktyczna – oto jest pytanie. Strona internetowa hotelu jest dziś nie tylko jego wizytówką, ale przede wszystkim narzędziem komunikacji i sprzedaży...
Menu engineering w restauracji hotelowej
2018-04-01
Jak ustalić właściwie ceny w karcie menu restauracji hotelowej? Ile powinno kosztować to konkretne danie? W jakim przedziale cenowym powinny się mieścić przystawki...
Abonament RTV w obiektach hotelarskich – trzeba płacić
2018-04-01
Obowiązek uiszczania przez obiekty hotelarskie abonamentu RTV (od każdego odbiornika), pomimo że ta kwestia była już przedmiotem orzeczeń sądowych, wciąż budzi...
RODO – czy trzeba będzie usunąć dotychczasowe dane gości
2018-02-26
Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych gościa hotelowego w świetle nowych przepisów RODO Wielu hotelarzy, przygotowując się do wprowadzenia RODO...
Bezpieczeństwo płatności kartą w hotelach
2018-02-26
Transakcje kartami płatniczymi są już dziś podstawową formą realizacji płatności w hotelach. Ale ta popularność wiąże się również z zagrożeniami i stanowi...
Posts navigation
Starsze wpisy
Nowsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
RYNEK HOTELI
/
Obiekty Louvre Hotels Group w Polsce na drodze do przejścia weryfikacji Hotel Sustainability Basics
SPA
/
Plan naprawczy dla hotelowego SPA
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
RAPORT NOWE TECHNOLOGIE– AI W HOTELARSTWIE
RYNEK HOTELI
/
Hotelarze Roku 2024
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli we wrześniu i po trzech kwartałach
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl