Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
SPA
6
Sezon bez mokrych atrakcji?
2020-05-06
Zaledwie w ciągu dwóch tygodni marca cała polska branża usług kosmetycznych i SPA stanęła w miejscu. Rynek wart 1,5 mld zł rozpłynął się. A to wszystko z powodu...
Restart hotelowego SPA w nowej rzeczywistości
2020-05-06
Usługi osobiste, w tym zabiegi SPA, są dzisiaj zakazane. Czy słusznie? Po kilku tygodniach, od kiedy patogen zamknął SPA, wiemy o nim znacznie więcej niż na...
Wyzwania w budowaniu zespołu SPA
2020-04-02
Jak budować motywację i cementować zespół SPA w tak dynamicznie zmieniających się czasach – to pytanie, na które próbuje znaleźć odpowiedź wielu managerów...
Partnerzy w biznesie SPA – jak wybierać, czego oczekiwać
2020-03-03
Branża SPA & wellness to ogromny przemysł dostawców, których można podzielić na tych dostarczających wyposażenie, kosmetyki do zabiegów oraz usługi dodatkowe, np...
Doznania zmysłowe w strefach SPA & wellness – wszystkich zmysłów
2020-02-03
Oile na muzykę w strefach relaksu i ciągach komunikacyjnych hotelowego SPA, a także na aromatyczne świece goście mogą liczyć, to już na czystą karafkę z wodą czy...
Zarządzanie rezerwacjami w hotelowym SPA
2020-01-02
Jak zaplanować czas pracy pracowników, aby byli najbardziej efektywni? Jak przewidywać obłożenie w hotelowych SPA? Wiele osób, które zarządzają SPA, zadaje sobie...
Jakie cechy powinien mieć dobry recepcjonista SPA?
2019-11-27
Recepcja SPA to miejsce, gdzie rozpoczyna się i kończy kontakt gości w strefie SPA. To nie tylko miejsce, w którym planowane są zabiegi i wydawane ręczniki na basen...
Szkolenia, coaching i mentoring w hotelowym SPA
2019-10-31
Szkolenia mają przekazać wiedzę i ustalić standardy pracy, podnieść kwalifikacje zawodowe. Coaching to już inna technika doskonalenia, która wymaga indywidualnej...
Prawie cała prawda o luksusowym SPA
2019-10-31
Jeżeli dokładnie przeanalizujemy reklamy polskich hoteli SPA, to słowo „luksus” pojawi się prawie w każdej treści promującej tego typu usługi. To słowo klucz...
Jak (p)obudzić smykałkę do sprzedaży w zespole SPA
2019-10-31
Każdy manager zarządzający SPA życzyłby sobie pracowników idealnych, ale przecież w rzeczywistości każdy z nas składa się z zalet i wad. Jedne nam w pracy...
Posts navigation
Starsze wpisy
Nowsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
Czy branża turystyczna i hotelarska wykorzysta możliwości AI?
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli we wrześniu i po trzech kwartałach
TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/
RAPORT NOWE TECHNOLOGIE– AI W HOTELARSTWIE
RYNEK HOTELI
/
Hotelarze Roku 2024
TEMAT NUMERU
/
O kondycji i przyszłości branży na HOTEL TRENDS POLAND & CEE 2024
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl