Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
PORADNIK HOTELARZA
PORADNIK HOTELARZA
REGATTA HOTEL - Poznań
2023-08-10
4-gwiazdkowy Regatta Hotel położony jest nad Jeziorem Kierskim w granicach Poznania, ale z dala od miejskiego zgiełku. To kameralny hotel z bogatą ofertą SPA &...
Jak się chronić przed zatruciem gościa? Ubezpieczeniem
2011-09-29
Co roku w Polsce odnotowuje się kilkadziesiąt tysięcy zatruć pokarmowych rocznie. Do ilu z nich dochodzi w restauracjach hotelowych? Dokładna liczba nie jest znana...
Hotel na opak
2008-11-14
Jak skutecznie zniechęcić gościa? To często nie do końca uświadamiane pytanie zadaje sobie wielu pracowników i właścicieli obiektów noclegowych. Poniżej...
Spotkania prasowe - czyli jak zaskoczyć dziennikarzy
2008-10-16
Agnieszka Róg-Skrzyniarz PR & communication manager Starwood Hotels&Resorts na Polskę Dobry PR-owiec wie, że należy stale podtrzymywać kontakty z...
Dyskretna elegancja hotelarzy
2008-09-26
Sylwia Bortniak Autorka jest socjologiem, reprezentuje firmę Concierge PolskaJednym z pierwszych wrażeń, które odnoszą osoby wchodzące do hotelu, jest wygląd...
Wózek, czyli drugie ręce
2008-08-26
Dużą rolę w pracy służby pięter odgrywają narzędzia pracy. Jednym z podstawowych są wózki służące do przewożenia pościeli, ręczników, galanterii hotelowej...
Służba pięter na sześć z plusem
2008-08-26
Personel służby pięter może być atutem lub piętą achillesową każdego obiektu noclegowego. Jest on zazwyczaj najgorzej opłacany, przeciążony pracą, często...
Co Wojtek myśli o przeprosinach
2008-04-29
Wojciech Łopaciński Autor jest doświadczonym hotelarzem, dyrektorem hotelu Filmar w Toruniu Jak naprawić błąd popełniony przez hotel? Zawiniony lub nie. W naszym...
Jak podawać informację
2008-03-20
Informacja prasowa jest najprostszym i najtańszym narzędziem komunikowania się z mediami. Co zrobić, by rozsyłane przez hotel informacje były jak najczęściej...
Kim może być nasz gość
2008-03-20
Sylwia Bortniak Autorka jest socjologiem, reprezentuje firmę Concierge Polska Gości hotelowych dzielimy zazwyczaj na dwie kategorie: grupy i indywidualnych. Tymczasem...
Posts navigation
Starsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
GŁOŚNE IMPREZY
/
25-lecie HP Park Plaza we Wrocławiu
RYNEK HOTELI
/
Targi EquipHotel 2024 – pod hasłem„Odważmy się”
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli w październiku– dobre, ale gdzieniegdzie mogłyby być lepsze
RYNEK HOTELI
/
GUS: goście zagraniczni wrócili na dobre
GŁOŚNE IMPREZY
/
10-lecie Hilton Garden Inn Kraków Airport
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl