Archiwum
Aktualności
Hotel z Pomysłem
Akademia Hotelarza
Konferencje
HT - Hotel Trends Poland&CEE
HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
Reklama
Kontakt
PL
|
EN
GOŚCINNOŚĆ I DOBRE OBYCZAJE
GOŚCINNOŚĆ I DOBRE OBYCZAJE
Noclegi w Brazylii
2013-08-30
KORESPONDENCJA WŁASNA - Stefan Wroński nadaje z Brazylii Ah, eu vio Papa! Ach, widziałem papieża! – śpiewały tłumy pielgrzymów na trasie przejazdu papieża...
Boliwia i jej szansa
2013-07-24
KORESPONDENCJA WŁASNA Stefan Wroński nadaje z Boliwii Viva Dakar 2014 – taki napis dostrzec można na cmentarzysku pociągów w wysoko położonym...
Hostel w stolicy Inków
2013-06-22
Redaktor naszego Wydawnictwa z podróży po Ameryce Południowej specjalnie dla Hotelarza przybliża Czytelnikom specyfikę rynku hotelarskiego w Peru, Boliwii i Brazylii...
Jak badać zadowolenie gości?
2011-10-21
Wszyscy świadomi hotelarze doskonale wiedzą, że stałe podwyższanie jakości usług jest kluczową kwestią w zarządzaniu hotelem, jeśli chcemy, aby goście do nas...
Fenomen usług Concierge
2009-12-30
*Autorka jest dyrektorem programu Concierge Polska Concierge jest motorem napędowym rozwoju usług hotelarskich, stwarza warunki do kompleksowej opieki nad gościem...
Rozpoznać gościa, czyli hotelowe typy
2009-06-19
Piotr Dominik Autor jest kierownikiem Katedry Hotelarstwa i Gastronomii w Wyższej Szkole Ekonomicznej AlmaMer w Warszawie Praca w hotelu daje okazję kontaktu z bardzo...
Napiwek czy dobre słowo
2009-03-30
Sylwia Bortniak Autorka jest socjologiem, reprezentuje firmę Concierge Polska Czyż Rzędzian nie dopominał się napiwku, gdy przekazywał Skrzetuskiemu ważne...
Między nami, hotelarzami
2009-03-19
Sylwia Bortniak Autorka jest socjologiem, reprezentuje firmę Concierge Polska Hotel jest organizacją, która rządzi się ustalonymi wcześniej zasadami. Co prawda to...
Pod nieobecność szefa
2009-02-18
Sylwia Bortniak Autorka jest socjologiem, reprezentuje firmę Concierge Polska Budowanie zespołu to proces skomplikowany i długotrwały. Szczególnie w obiektach...
Atmosferę tworzy kadra
2008-06-02
Sylwia Bortniak Autorka jest socjologiem, reprezentuje firmę Concierge Polska Na atmosferę, czy raczej wyczuwalną przez gości aurę hotelu ma wpływ wiele czynników...
Posts navigation
Starsze wpisy
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
GŁOŚNE IMPREZY
/
25-lecie HP Park Plaza we Wrocławiu
RYNEK HOTELI
/
Targi EquipHotel 2024 – pod hasłem„Odważmy się”
RYNEK HOTELI
/
STR: wyniki hoteli w październiku– dobre, ale gdzieniegdzie mogłyby być lepsze
RYNEK HOTELI
/
GUS: goście zagraniczni wrócili na dobre
GŁOŚNE IMPREZY
/
10-lecie Hilton Garden Inn Kraków Airport
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl