Innowacyjność, jakość w przystępnej cenie i atmosfera sprzyjająca społecznym interakcjom to podstawowe założenia hoteli funkcjonujących pod markami rodziny ibis, która świętuje w tym roku 50. urodziny. Pierwszy hotel ibis przywitał gości we francuskim Bordeaux w 1974 r. Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget składa się ponad 2,5 tys. lokalizacji w 79 krajach, z ambitnym planem rozwoju.
Marka dynamicznie rozwijała się od premiery, najpierw w Europie, a następnie na całym świecie. ibis szybko stał się liderem w segmencie ekonomicznym, a oferowane w hotelach innowacyjne łóżka Sweet BedTM dziś można znaleźć we wszystkich hotelach marki na całym świecie. W 2012 r. Accor założył rodzinę ibis, składającą się z trzech marek: ibis, ibis Styles (wcześniej All Seasons ) i ibis Budget (wcześniej Etap Hotel). Wtedy rodzina marek obejmowała ponad 1,6 tys. hoteli na całym świecie. Od tego czasu, portfolio sieci wzrosło o kolejne 1000 obiektów. Łącznie na portfolio marek ibis składa się blisko 1,7 tys. hoteli w Europie, ponad 300 w obu Amerykach, 330 w Chinach oraz ponad 250 obiektów na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji i Pacyfiku.
Każda z marek ibis oferuje nieco odmienną propozycję dla gości, zapewniając im przystępną cenę, wygodę i komfort:
- ibis oferuje hotele z tętniącymi życiem przestrzeniami, zachęcającymi do wzajemnych interakcji, wykorzystując często muzykę, także graną na żywo do nawiązywania społecznych wzięzi. Angażujące i innowacyjne koncepcje gwarantują pełne komfortu i wygody miejsca pogrupowane na trzy główne projekty: Plaza, Agora i Square
- ibis Styles skupia się na unikalnych motywach przewodnich w wystroju i kreatywnym designie, zapraszając gości do zanurzenia się w historię, jaką opowiada każdy hotel oraz wyrażania swojej kreatywności. Każdy z obiektów w ponad 640 lokalizacji na całym świecie charakteryzuje się niepowtarzalnym projektem i stylem.
- ibis Budget to nieskomplikowana oferta wygodnego, komfortowego i eleganckiego pobytu dla gości szukających noclegu w jak najbardziej przystępnej cenie.
W ramach celebracji okrągłej rocznicy, marka wkracza na nowy, 80. rynek – do Islandii wraz z otwarciem ibis Styles Reykjavik Muli. Z okazji jubileuszu marka wprowadzi także nowy zbiór kluczowych wartości, program wsparcia pracowników, a także kampanię przywołującą wiodące przekazy i pozycję w branży z podkreśleniem zasług oraz osiągnięć zespołów i społeczności na całym świecie.
– ibis jest definicją silnej marki o globalnym zasięgu, która zredefiniowała branże hotelarską poprzez proponowanie wysokiej jakości usług hotelowych dla każdego, niezależnie od posiadanego budżetu – powiedziała Karelle Lamouche, chief commercial officer premium, midscale & economy brands, Accor. – 50. rocznica ibis to nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim świadectwo pięciu dekad niezachwianego zaangażowania w kreowanie przystępnej oferty hotelowej dla wszystkich, a co za tym idzie – niekwestionowanego przywództwa w segmencie ekonomicznym. W tym roku z dumą świętujemy naszą rocznicę oraz sukces, którego zasługą są nasze nieustannie rozwijające się zespoły. Hotele marek ibis są także miejscami, w których adepci branży hotelarskiej rozpoczynają i rozwijają swoją karierę oraz pozostają z nami na lata. To niezmienna od pół wieku prawda, która sprawia, że ibis jest niezastąpioną grupą marek w naszej sieci.
W ramach jubileuszu hotele marki szykują szereg wydarzeń, uroczystości i otwarć nowych obiektów na całym świecie. – Poprzez jubileusz 50-lecia chcemy podkreślić naszą pozycję w segmencie oraz rozpocząć kolejne pół wieku z nową energią i entuzjazmem – mówi Karelle Lamouche. – Przez 50 lat ibis spełniał podstawowe założenia nowoczesnego i innowacyjnego hotelarstwa, a także serdecznej gościnności. Goście są dla nas najważniejsi i wiemy, że najwięcej pozytywnych wspomnień czerpią z miejsc, które odpowiadają na ich potrzeby oraz zapewniają im przyjemny pobyt.
Dodaj komentarz