Polski Holding Hotelowy stworzył Kodeks Hotelarza, który powstał w odpowiedzi na potrzebę ustandaryzowania klarownych zasad, norm i wartości, jakimi powinni kierować się pracownicy branży hotelarskiej. Kodeks zostanie wprowadzony do całej Grupy PHH, planowane są również szkolenia w tym zakresie dla wszystkich pracowników.
Kodeks Hotelarza zwraca uwagę na okazywanie szacunku i troski o dobrostan innych oraz wykazywania się uczciwością i profesjonalizmem. Ma być kompasem, który prowadzi hotelarzy przez wyzwania i decyzje codziennej pracy, dbając jednocześnie o reputację i wizerunek branży hotelarskiej.
- Idea Kodeksu Hotelarza powstała już w czasach pandemii, po konsultacjach z naszymi pracownikami. Kodeks stanowi zbiór zasad, praw i wartości, które wyznaczają standardy profesjonalizmu, etyki i obsługi gościa w branży hotelarskiej. Dla nas, hotelarzy, kodeks ten stał się narzędziem służącym do budowania zaufania i lojalności gości poprzez zapewnienie im wysokiego standardu obsługi i komfortu podczas pobytu w naszych obiektach. Mam nadzieję, że stworzenie takiego dokumentu zainspiruje wszystkich hotelarzy i wspólnie będziemy dbać o dobro naszych gości, jednocześnie tworząc bezpieczne miejsca pracy dla naszych pracowników – podkreśla prezes PHH, Gheorghe Marian Cristescu.
– Jako hotelarze chcemy, by każdy, kto podejmuje pracę w naszej branży, przestrzegał praw
i wartości zawartych w tym kodeksie. Niezależnie od doświadczenia zawodowego, obecnie pełnionej roli czy zajmowanego stanowiska, każda osoba może zostać Hotelarzem. Naszym zdaniem hotelarstwo jest otwarte na wszystkich, którzy szanują prawa, godność oraz potrzeby innych ludzi – mówi Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w PHH.
Grupa Kapitałowa PHH liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.
Kodeks Hotelarza zwraca uwagę na okazywanie szacunku i troski o dobrostan innych oraz wykazywania się uczciwością i profesjonalizmem. Jest to kompas, który prowadzi nas, Hotelarzy, przez wyzwania i decyzje codziennej pracy, dbając jednocześnie o reputację
i wizerunek branży hotelarskiej.
-Idea Kodeksu Hotelarza powstała już w czasach pandemii, po konsultacjach z naszymi pracownikami. Kodeks stanowi zbiór zasad, praw i wartości, które wyznaczają standardy profesjonalizmu, etyki i obsługi gościa w branży hotelarskiej. Dla nas, Hotelarzy, kodeks ten stał się narzędziem służącym do budowania zaufania i lojalności gości poprzez zapewnienie im wysokiego standardu obsługi i komfortu podczas pobytu w naszych obiektach. Mam nadzieję, że stworzenie takiego dokumentu zainspiruje wszystkich Hotelarzy i wspólnie będziemy dbać o dobro naszych gości, jednocześnie tworząc bezpieczne miejsca pracy dla naszych pracowników – podkreśla prezes PHH, Gheorghe Marian Cristescu.
–Jako Hotelarze chcemy, by każdy, kto podejmuje pracę w naszej branży, przestrzegał praw
i wartości zawartych w tym kodeksie. Niezależnie od doświadczenia zawodowego, obecnie pełnionej roli czy zajmowanego stanowiska, każda osoba może zostać Hotelarzem. Naszym zdaniem hotelarstwo jest otwarte na wszystkich, którzy szanują prawa, godność oraz potrzeby innych ludzi – mówi Danuta Kisielewska, Dyrektor Personalna w PHH.
Grupa Kapitałowa PHH liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.
Dodaj komentarz