W ostatni czwartek 11 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem warsztatów prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, były podstawowe metody zarządzania ceną w hotelu.
Revenue Management to strategia bez której nie może się już obyć żaden zarządzany w nowoczesny sposób hotel. Od skutecznie wprowadzonych metod zarządzania ceną pokoi w dużej mierze zależy zysk jaki generuje obiekt. Dlatego też w Akademii Hotelarza dużą wagę przywiązujemy do szkoleń związanych z tym wymagającym tematem.
Szkolenie tradycyjnie trwało tylko jeden dzień, ale było maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania. Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali sprawdzone rozwiązania, które będą mogli teraz wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Znalazł się również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 15 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.
W ramach Akademii organizowane są uznawane za najlepsze w branży eksperckie szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli, dzięki którym uczestnicy doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe i liderów rynku niezależnego.
Trenerami Akademii Hotelarza są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, z wieloletnim doświadczeniem rynkowym.
Wszystkie szkolenia prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy.
Szczegóły dotyczące kolejnych szkoleń dostępne są na stronie www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz