Zapytaliśmy o to samą sztuczną inteligencję. Tak, sztuczna inteligencja może być niezwykle pomocna w utrzymaniu czystości w hotelu, i to na wiele sposobów – twierdzi SI.
Oto kilka przykładów.
1. MONITOROWANIE CZYSTOŚCI I WYKRYWANIE BRUDNYCH OBSZARÓW.
Systemy wizyjne oparte na sztucznej inteligencji mogą być zainstalowane w różnych obszarach hotelu, takich jak korytarze, windy, lobby, restauracje i pokoje, aby monitorować czystość i identyfikować obszary wymagające uwagi, sprzątania lub dezynfekcji. SI może analizować obrazy z kamer, wykrywać zabrudzenia lub nieporządek i generować alerty dla personelu sprzątającego, np. o rozlanych płynach czy innych zanieczyszczeniach. Systemy SI mogą być szkolone do rozpoznawania brudu, plam i innych nieczystości na powierzchniach w hotelu. Dzięki temu personel sprzątający może otrzymać powiadomienia o obszarach, które wymagają natychmiastowej uwagi, co pozwala skuteczniej zarządzać zasobami.
2. OPTYMALIZACJA HARMONOGRAMÓW SPRZĄTANIA.
Algorytmy SI mogą analizować dane dotyczące obłożenia hotelu, preferencji gości, informacji zwrotnej na temat czystości pokoi i innych czynników, aby zoptymalizow
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz