Czy sztuczna inteligencja może być pomocna w utrzymaniu czystości w hotelu?

Zapytaliśmy o to samą sztuczną inteligencję. Tak, sztuczna inteligencja może być niezwykle pomocna w utrzymaniu czystości w hotelu, i to na wiele sposobów – twierdzi SI.

Oto kilka przykładów.

1. MONITOROWANIE CZYSTOŚCI I WYKRYWANIE BRUDNYCH OBSZARÓW.

Systemy wizyjne oparte na sztucznej inteligencji mogą być zainstalowane w różnych obszarach hotelu, takich jak korytarze, windy, lobby, restauracje i pokoje, aby monitorować czystość i identyfikować obszary wymagające uwagi, sprzątania lub dezynfekcji. SI może analizować obrazy z kamer, wykrywać zabrudzenia lub nieporządek i generować alerty dla personelu sprzątającego, np. o rozlanych płynach czy innych zanieczyszczeniach. Systemy SI mogą być szkolone do rozpoznawania brudu, plam i innych nieczystości na powierzchniach w hotelu. Dzięki temu personel sprzątający może otrzymać powiadomienia o obszarach, które wymagają natychmiastowej uwagi, co pozwala skuteczniej zarządzać zasobami.

2. OPTYMALIZACJA HARMONOGRAMÓW SPRZĄTANIA.

Algorytmy SI mogą analizować dane dotyczące obłożenia hotelu, preferencji gości, informacji zwrotnej na temat czystości pokoi i innych czynników, aby zoptymalizow

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *