Niemal 30 hotelarzy z całej Polski, właścicieli, dyrektorów i kierowników hoteli o zróżnicowanym standardzie i wielkości, chcących lepiej poznać mechanizmy efektywnego prowadzenia obiektów hotelarskich, wzięło udział w ostatnim w tym półroczu seminarium zorganizowanym w ramach Akademii Hotelarza.
Tym razem nasze spotkanie poświęcone było sprzedaży usług dodatkowych w hotelu – gastronomii, konferencji oraz SPA.
Elżbieta Nitsze, dyrektor grupy hoteli Elbest przedstawiła własne sprawdzone sposoby zintensyfikowania sprzedaży konferencji w hotelach. Omówiła między innymi najnowsze metody wsparcia promocji niestandardowymi narzędziami marketingowymi czy założenia ważne przy opracowywaniu oferty produktowej.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
warto było się wybrać, szczególnie blok Pana Marcina Szakoły z Campanila otworzył mi oczy na wiele możliwości lepszej organizacji pracy moich pracowników.
Warto, żebyście pomyśleli o zorganizowaniu takiego szkolenia poświęconego wyłącznie temu tematowi. Ja z góry się na nie pisze:-)
wszystko byłoby świetnie, gdyby nie pewna szczególnie wesoła pani która za punkt honoru uznała skomentowanie każdego zdania wypowiadanego przez prelegentów. Była niesamowicie irytująca a po reakcji sali wnoszę, że nie będę odosobniony w tej ocenie.
Poza tym OK, trzeba przyznać, że szkolenia Hotelarza są najlepsze na rynku.
Witam serdecznie,
kiedy można się spodziewać planu szkoleń na sezon powakacyjny?
Agnieszka
Szanowna Pani,
terminarz szkoleń na sezon jesienny ogłosimy pod koniec lipca na stronie Akademii – http://www.akademiahotelarza.com
Obecnie wspólnie z naszymi partnerami pracujemy nad tym, aby zakres tematyczny szkoleń był odzwierciedleniem najbardziej aktualnych potrzeb branży i trendów z krajowego i światowego rynku hotelowego.
Pozdrawiam
Krzysztof Gonciarek
Ale w końcu było warto czy nie? Ktoś wie?
Zawsze warto podwyższać swoje umiejętności i kompetencje. A nie jest tajemnicą, że akademia robi najlepsze szkolenia na tym naszym marnym rynku. Zresztą skoro istnieje już od tylu lat a w szkoelniach uczestniczyło podobno już ponad 1500 hotelarzy, to najlepiej świadczy o tym, że jednak warto:-)
Szanowni Państwo,
z przyjemnością informuję, że przygotowaliśmy już jesienny plan seminariów Akademii Hotelarza. Zapraszam do zapoznania się i rezerwowania udziału w ramach wakacyjnej promocji
http://www.akademiahotelarza.com
—
Krzysztof Gonciarek