Autor: Maksymilian Pawłowski
Centralny turystyczny portal europejski www.visiteurope.com jest pierwszą inicjatywą zmierzającą do połączenia działań narodowych organizacji
turystycznych i wspólnego promowania atrakcji turystycznych Europy.
Europa jako obszar gospodarczy została w ostatnich dziesięcioleciach zmuszona do intensywnej konkurencji na polu rozwoju innowacyjności oraz efektywności gospodarczej zarówno ze Stanami Zjednoczonymi jak i krajami azjatyckimi. Mimo wprowadzania w życie obejmujących ten problem planów działania, takich jak Strategia Lizbońska, a obecnie program i2010, nie udało się uzyskać zadawalających rezultatów. Jedynymi gospodarkami europejskimi, które mogą nawiązać rywalizację w skali światowej są te, oparte na wiedzy i specyficznym modelu gospodarczym jak np. Finlandia, Szwecja i Irlandia.
Podstawowym założeniem strategii i2010 jest zwiększenie europejskiego potencjału innowacyjności oraz znacznie szersze niż d tej pory zastosowanie w gospodarce technologii ICT (Information and Communication Technologies), w tym ułatwienie dostępu do nich małym i średnim przedsiębiorstwom (MSP). Jednym z beneficjentów tych działań jest sektor turystyczno-hotelarski, ponieważ ponad 90 proc. europejskiego przemysłu turystycznego to właśnie małe i średnie przedsiębiorstwa.
Europejska turystyka jest jednym z istotniejszych elementów gospodarki a w niektórych krajach np. na Cyprze czy Malcie wręcz kluc [...]
Podstawowym założeniem strategii i2010 jest zwiększenie europejskiego potencjału innowacyjności oraz znacznie szersze niż d tej pory zastosowanie w gospodarce technologii ICT (Information and Communication Technologies), w tym ułatwienie dostępu do nich małym i średnim przedsiębiorstwom (MSP). Jednym z beneficjentów tych działań jest sektor turystyczno-hotelarski, ponieważ ponad 90 proc. europejskiego przemysłu turystycznego to właśnie małe i średnie przedsiębiorstwa.
Europejska turystyka jest jednym z istotniejszych elementów gospodarki a w niektórych krajach np. na Cyprze czy Malcie wręcz kluc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz