Autor: Piotr Lutycki
Synoptycy twierdzą, że lato ma być w tym roku, raczej... letnie, jednak z pewnością nie zniechęci to ani restauratorów, ani klientów do wystawiania i korzystania z letnich ogródków, Klienci zdążyli się już przyzwyczaić do letnich ogródków i gdy tylko pogoda w sezonie pozwala, rozkoszują się w promieniach słońca powiewami wiatru, smacznymi potrawami i choćby szklaneczką piwa.
Ogródki są też popularne wśród restauratorów, bo pomagają zwiększyć liczbę obsługiwanych klientów, a co za tym idzie i obroty. Oczywiście pod warunkiem, że ceny nie są zbyt wygórowane, a sam ogródek jest dobrze zlokalizowany i odpowiednio wyposażony. - Najważniejszym elementem ogródków są krzesła i stoły.
Ważne, aby były odporne na warunki atmosferyczne - mówi Paweł Gadomski z firmy Faber, produkującej meble ogródkowe. Jego zdaniem, powinny być wygodne, lekkie, a zarazem stabilne i swoim wyglądem zachęcające gościa do przebywania w ogródku. Krzesła i stoliki drewniane na stelażach stalowych powoli opuszczają [...]
Ogródki są też popularne wśród restauratorów, bo pomagają zwiększyć liczbę obsługiwanych klientów, a co za tym idzie i obroty. Oczywiście pod warunkiem, że ceny nie są zbyt wygórowane, a sam ogródek jest dobrze zlokalizowany i odpowiednio wyposażony. - Najważniejszym elementem ogródków są krzesła i stoły.
Ważne, aby były odporne na warunki atmosferyczne - mówi Paweł Gadomski z firmy Faber, produkującej meble ogródkowe. Jego zdaniem, powinny być wygodne, lekkie, a zarazem stabilne i swoim wyglądem zachęcające gościa do przebywania w ogródku. Krzesła i stoliki drewniane na stelażach stalowych powoli opuszczają [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz